Skip to main content

Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… 

Wat is dit??

Ja en 5/11

Ja en 5/11

1946 om precies te zijn...

Makkelijk beginnen? 

Punten worden gescoord als er wordt gezegd door wie het is gedaan, over wie het gaat en welke relevantie het heeft met deze week. 

Ik wou tippen op een Ajax of Feyenoord schaal. Volgende week begint carnaval, dus iemand mag een PSV schaal posten⚽️

Sluit af met een hekje…

Volgens mij lijkt het inderdaad op een ‘Brood’ oftewel een schilderij??

Zo goed in de buurt! Ik maak hem iets groter. 

Een muurschildering van een F1 Ferrari, maar waar weet ik niet

Het staat er letterlijk op, het is de V12 ... of ... wacht ... is die wel snel genoeg voor F1?

Het staat er letterlijk op, het is de V12 ... of ... wacht ... is die wel snel genoeg voor F1?

In die tijd (80's en begin 90's) wel @wjb, Ferrari bleef heel lang als enige met een V12 motor rijden, terwijl de rest met de V10 reed. Ze hebben toen zelfs gedreigd de sport te verlaten als ze reglementair geen V12 meer zouden mogen gebruiken. Uiteindelijk zijn ze toch overstag gegaan.

Het is een Ferrari F1 auto,  schilderij van Herman Brood. 

In die tijd (80's en begin 90's) wel @wjb, Ferrari bleef heel lang als enige met een V12 motor rijden, terwijl de rest met de V10 reed. Ze hebben toen zelfs gedreigd de sport te verlaten als ze reglementair geen V12 meer zouden mogen gebruiken. Uiteindelijk zijn ze toch overstag gegaan.

Ik gebruik ook geen V12, maar een EdgeRouter. 😉

Nogmaals:

Punten worden gescoord als er wordt gezegd door wie het is gedaan, over wie het gaat en welke relevantie het heeft met deze week. 

Het is een Ferrari F1 auto,  schilderij van Herman Brood. 

Jaa!!! Doe jij nog een nieuwe? 

Yes nieuwe afbeelding:

bediening van een airco?

Wij hebben er geen, maar het is een klepje voor vaatwastabletten in te doen…

Wij hebben er geen, maar het is een klepje voor vaatwastabletten in te doen…

Yes, de bovenkant inderdaad van het afsluitklepje. 

Herkennen jullie dit?

Elektrische deken?

Elektrische deken?

Ik denk dit ook! Ik heb mijn elektrische deken ook weer tevoorschijn getoverd 🥶😓

‘n leuke voor het weekend…

Een voetpedaal voor een orgel

Een voetpedaal voor een orgel

Ik denk idd aan een kerkorgel. 

Die is lastig @driemaster! Hebben Huistijger en Friesian het goed? Mijn vader is organist maar ik herken weinig als het op orgels aankomt. 😅

Tja @Sanne van KPN anders dan zal het wel een broodje shoarma met knoflooksaus wezen. 😐😂

Het is allemaal dichterbij dan je denkt...

Reageer