Skip to main content

 

Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… 

Wat is dit??

Dat is toch allebei fantástisch!

Weten jullie dan ook wat dit is?

Een rummikub plankje?


De hoes van een tablet? @Marcia van KPN ?


@Raymondt 
Een haarborstel?


@Raymondt 
Een haarborstel?

sorry, mijn plaatje was geen raadplaatje. was een reactie op wat @Marcia van KPN zei 😂


Een rummikub plankje?

@Raymondt jij bent hier veel te goed in. Klopt!


...


Herkennen jullie deze? 

 


@Thomas van KPN Een tuinscherm, maar het is te makkelijk dus waarschijnlijk fout.


Ik denk aan metselwerk @Thomas van KPN, maar dat lijkt me ook te veel voor de hand liggen en daarom  ook fout zijn. 


Dit staat op een hele specifieke plek en het staat er ook nog niet zo heel lang! Het is zelfs in het landelijke nieuws geweest, terwijl het toch heel lokaal is.


Ik herken het patroon, maar ik denk wel dat het een moeilijke is.


Ik denk aan metselwerk @Thomas van KPN, maar dat lijkt me ook te veel voor de hand liggen en daarom  ook fout zijn. 

Je komt in de buurt maar het is wel een beetje specifiek metselwerk. Marcia geeft al wel n goede tip 🤓


Dat is toch allebei fantástisch!

Weten jullie dan ook wat dit is?

Een rummikub plankje?

Kweetnie.. Denk iemand die een klacht wil indienen bij de schil commissie 🙉


Herkennen jullie deze? 

 

Een monument? 


Op 1 september mocht je daar een rondje lopen, nu niet meer. 


Op 1 september mocht je daar een rondje lopen, nu niet meer. 

Rotonde is op de schop gegaan. 🤔😃


Op 1 september mocht je daar een rondje lopen, nu niet meer. 

Rotonde is op de schop gegaan. 🤔😃

Nieuwe gok... THIALF? 


De papiermolentunnel?

 

 

Of het vrijheidsplein?

 

Of een andere plek in de ringweg Groningen.


De papiermolentunnel?

 

 

Nog nooit van gehoord. 🙂


@wjb Je heb het goed denk ik, het is de zuidelijke ringweg, de op 1 september open ging, de papiermolentunnel was al eerder op juli geopend. Maar @Alex van KPN heeft ons op verkeerde been gezet, op 1 september kan men daar rijden, op 31 augustus kan men lopen 😈

Groningen Ringlopen 31 augustus 2024

 


Je hebt helemaal gelijk, toen ging het inderdaad open en de dag ervoor kon je daar lopen. 🤦🏻😇


Iemand een idee wat dit is?

 


Bacon op een maanzaadbroodje?

 


Ooohhh ik denk dat ik het weet! De hoorntjes van een axolotl? Of kieuwen, vertelt internet mij.


Het zijn inderdaad de kieuwen van een jonge salamander. In onze vijver is een explosie van jonge salamanders gaande en dat is erg mooi om te zien.


Reageer