Skip to main content
Antwoord

Sinds vandaag wordt de Community iets anders weergegeven op de iPad

• May 26, 2025
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Leen59
Wijsgeer

Voorheen was dit gewoon schermvullend. Als ik een topic open is het wel schermvullend.

Het lijkt alleen met Safari te gebeuren.

iPad heb ik al opnieuw opgestart zonder resultaat.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Je timing is geweldig ​@Edu2020, ik was letterlijk op weg naar dit topic om te vertellen dat we een terugkoppeling hebben gekregen en het weer moet kloppen 😄

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 27, 2025

Voorheen was dit gewoon schermvullend. Als ik een topic open is het wel schermvullend.

Het lijkt alleen met Safari te gebeuren.

Het gebeurt ook op Chrome PC. Beneden is de pijl naar de volgende pagina helemaal naar rechts zonder scrollen niet te zien

Laatste actieve
Ter vergelijking: subforum

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 27, 2025

Beste ​@Leen59 , Zet even je zoom instelling op normaal (100%) waarschijnlijk staat die op 50 of 75%

klik op het icoontje in het adres venster (community.kpn.com) en dan een paar keer op de rechter A tot je weer 100% hebt

of op de ipad onder instellingen - apps - safari - zoominstellingen kijken of die wel op 100 % staat.

Het mooie van Safari is dat die elke individuele website een zoomniveau kan geven en dat kan soms handig zijn voor de leesbaarheid.  Ik maak er vaak gebruik van. 

Forum|alt.badge.img+7
  • May 27, 2025

Ik heb hetzelfde probleem op de IPad zoals beschreven door ​@Leen59. Het heeft niet te maken met 100% zoom. Deze staat op 100% en bovendien alle andere pagina’s en websites zijn wel oké. Het vervelende is dat je maar 1 pagina ziet met recent actieve topics. Je kan niet naar pagina 2 , 3 etc. Je ziet onderaan die eerste pagina hetzelfde als beschreven door ​@TDN : een hele hoop paginanummers waar je verder niks mee kan. Helemaal naar rechts scrollen werkt niet op de IPad.

Voor zover ik zie gaat het alleen om “Recent actieve topics”. De rest is goed.

Volgens mij is dit gisteravond begonnen.  Op mijn Android mobiel werkt het normaal.

@JoCoLa, kijk jij naar “Actief sinds laatste bezoek” ? Die wordt wel goed weergegeven.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 27, 2025

@Edu2020 je heb inderdaad gelijk, maar deze wijze van benadering van alle recent actieve topics heb ik nog nooit gebruikt en is nieuw voor mij en zie ik nu voor het eerst. 

Jasper van KPN
Moderator

Dit zou te maken kunnen hebben met die rij met cijfertjes inderdaad, dat de opmaak daardoor van slag is. Gisteravond hebben we het signaal van die cijferrij al doorgegeven aan de beheerders van het platform, zodat zij daarmee aan de slag kunnen. Het kan zijn dat de weergave daarmee ook weer normaal wordt.

Forum|alt.badge.img+7
  • May 27, 2025

@Jasper van KPN , het werkt weer normaal. Snel opgelost, dank jullie wel.

update: nu weer fout helaas…

Jasper van KPN
Moderator

Dat is wel de bevestiging dat de weergave daardoor van slag is dus. We houden het ook in de gaten en als we een terugkoppeling hebben weten we dat het opgelost moet zijn.

Forum|alt.badge.img+7
  • May 27, 2025

Ik durf het bijna niet te zeggen maar nog zonder terugkoppeling van ​@Jasper van KPN werkt het op dit moment weer goed.

Jasper van KPN
Moderator

Je timing is geweldig ​@Edu2020, ik was letterlijk op weg naar dit topic om te vertellen dat we een terugkoppeling hebben gekregen en het weer moet kloppen 😄