Ik lees dat KPN een wapenbeurs sponsort. Ik, al jarenlang klant, kan hier met mijn hoofd niet bij. Wat een schandalige keuze.
En als u vindt dat de vraag niet thuishoort op het forum: ik kan KPN niet via e-mails bereiken en dot is een robot. Bellen vind ik geen optie aangezien de medewerker aan de telefoon hier niets mee kan en niets aan kan doen.
En als u vindt dat de vraag niet thuishoort op het forum: ik kan KPN niet via e-mails bereiken en dot is een robot. Bellen vind ik geen optie aangezien de medewerker aan de telefoon hier niets mee kan en niets aan kan doen.
De klantenservice kan hier ook niks mee ;)
Dit is een klant helpt klant forum , dus hier kunt u ook niks mee
Ik denk dat deze plek best wel geschikt kan zijn om het hierover te hebben, indien het volgens de huisregels en dus op een normale en respectvolle manier gebeurd. Juist dan kan KPN meelezen en misschien wel van mening veranderen: open in gesprek blijven is denk ik het allerbelangrijkste.
Persoonlijk vind ik dit een lastig onderwerp. Dat klinkt misschien gek. Uiteraard wil ik het liefst dat er overal op de wereld vrede is. Dat er geen pijn, haat en verdriet meer is. Maar dat is voorlopig nog niet realistisch.. We zijn alleen haast genoodzaakt onszelf te verdedigen. Dan is zo’n beurs niet super super vreemd, denk ik?
Vind alleen niet veel informatie hierover. Ben ook wel benieuwd waarvoor die beurs precies is en waarom KPN dit wilt sponsoren. Iemand die hier meer informatie over heeft?
Zoek maar even op “wapenbeurs Ahoy” en je vindt genoeg informatie. Het is een beurs van de Nederlandse Industrie van Defensie en Veiligheid. Dat is niet per se alleen maar wapentuig maar “wapenbeurs” bekt natuurlijk lekker.
Zoek maar even op “wapenbeurs Ahoy” en je vindt genoeg informatie. Het is een beurs van de Nederlandse Industrie van Defensie en Veiligheid. Dat is niet per se alleen maar wapentuig maar “wapenbeurs” bekt natuurlijk lekker.
Ja, het nieuws over de protesten is overal goed te vinden. Ik doel meer op achtergrondinformatie. In dit artikel reageert KPN alleen met: In een reactie laten zij weten dat het bedrijf "al jaren een belangrijke partner van Defensie" is.
"Juist in een tijd waarin vrede en veiligheid niet vanzelfsprekend zijn, is het belangrijk om samen een bijdrage te leveren om Nederland veilig en weerbaar te houden", verwijst een woordvoerder naar de wapenbeurs.
Daarnaast lees ik in dit artikel:
Is NEDS een wapenbeurs?
In media en door de activisten van XR Justice Now wordt NEDS omschreven als een wapenbeurs. Dit doet denken dat op deze beurs wapens worden verhandeld of te koop worden aangeboden. Dit is onjuist. NEDS is een beurs waarbij vooral defensie en beveiliging centraal staat. Zo staat deze beurs voor een belangrijk deel in het teken van cybersecurity.
Verder vind ik wel meerdere verwijzingen dat KPN en Defensie al ruim 25+ jaar samenwerken om Nederland veiliger te maken. Een echte uitspraak over waarom sponseren van NEDS is niet echt te vinden.
Mijn advies zou zijn: KPN, wees transparanter hierover. Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is, maar helpen Nederland veiliger te maken klinkt in mijn oren alleen maar goed. Nu er alleen weinig informatie over is, gaat iedereen dingen invullen..
Ik wilde oprecht een nieuw abb afsluiten, maar dat gaat em niet worden. Als je mee vreet van de taart, dan hoor je er ook bij. Dag KPN! Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen hun abb opzeggen.
Ik wilde oprecht een nieuw abb afsluiten, maar dat gaat em niet worden. Als je mee vreet van de taart, dan hoor je er ook bij. Dag KPN! Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen hun abb opzeggen.
Dat is uiteraard u eigen keuze , maar ik denk niet dat u precies begrijpt wat voor een "beurs" het is. Het is een "beurs" voor defensie en veiligheid. Het is niet .. laten we allemaal wapens gaan verkopen aan Israël. Wellicht wat minder het onderbuik gevoel laten spreken! Ik wens u veel plezier bij een andere provider , waarvan de meeste over kpn netwerk gaat!
Beste mensen, dit onderwerp heeft niets met het helpen van elkaar over KPN-gerelateerde onderwerpen te maken en gaat ontaarden in een discussie die beter buiten dit forum gevoerd kan worden.
Beste mensen, dit onderwerp heeft niets met het helpen van elkaar over KPN-gerelateerde onderwerpen te maken en gaat ontaarden in een discussie die beter buiten dit forum gevoerd kan worden.
Ben ik het niet met je eens. KPN is hoofdsponsor, blijkt. Dus terechte reden om het hier over te (mogen) hebben, ongeacht je mening. Juist met elkaar praten lijkt me zoveel beter, zolang het volgens de huisregels kan. Laatste tijd neemt de polarisatie juist zo erg toe en waar wordt niemand beter van.
Klopt en ik heb het idee dat tegenwoordig wel iedereen ( veel) snel op hun achterste poten staan. Ik zie dan kids demonstreren en denk dan. Hebben ze er over nagedacht of is het een leuk middagje rotzooi trappen.
Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Maar ik probeer het van beide kanten te bekijken.
Van mij mag een ieder demonstreren maar hou het netjes! Tegenwoordig meteen bekladde, vernielen. Geef mij idd maar een goede discussie en ja kpn mag best wat transparanter in deze wezen
Tja, als je verdediging middelen als luchtafweer en technieken om internet (voor ons) veilig te houden nou zo noemt gaat wel erg ver.
Er is meer bedreiging dan ooit. Ook in Europa. Onlangs ook weer 2 belangrijke internet verbindingen gesaboteerd.
Het is toch prima dat bedrijven die contra expertise ontwikkelen de koppen bij elkaar steken?
Het is niet zo als in Amerika dat de AK '47 geweren bij 10 halen, 9 betalen klaar liggen.
Inderdaad zou een stukje uitleg/transparantie fijn zijn. Cybersecurity: prima, linkt ook aan KPN. Wapens daarentegen ander verhaal.
Precies! Hadden al die demonstranten vandaag ook beter kunnen doen ;)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.