Skip to main content

Toch wel handig zo'n deurbel 😂

  • 3 July 2024
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Bij ons in de buurt, niet ver hier vandaan, start binnenkort een groot feestje, een festival. 

De eerste 2 jaren werdt op de deuren geklopt en de ramen. Maar er stond niemand als ik de deur open deed. 😅

Gelukkig hebben we inmiddels een deurbel. 😉

De bas geeft een flinke dreun, meerdere muziekstijlen. 

 

Oohja, telefoniemast staat er ook weer. Beloofd reuze gezellig te worden ennuh...errug goejekoop..Not. 😁

 

De eerste 2 jaren werdt op de deuren geklopt en de ramen. Maar er stond niemand als ik de deur open deed. 😅

 

Daar werd op de deur geklopt. Hard geklopt, zacht geklopt……..

Ze zijn wel vroeg dit jaar.😉


Yep, maar ze strooien niks bij een heul errug aerm boerkuh. Snik..... Snif.... 🙄😱😁


Klinkt alsof jullie daar een heus avontuur beleven met dat festival! 😅 Gelukkig dat je nu een deurbel hebt, scheelt weer wat rennen naar een lege deur. 

En die basdreunen… Ik herken het wel: toen bijvoorbeeld Rammstein hier optrad, heb ik ook kunnen meegenieten 😬😖

Maar ja, gezelligheid kent geen prijs, hè? 


Als het nou een deurbel met camera is kun je ook gelijk zien wie er belletje lelt. 
Als er aan belletje lellen gedaan wordt bij jou.

Of de CEO (Billy) eropaf sturen? 😁


Als het nou een deurbel met camera is kun je ook gelijk zien wie er belletje lelt. 
Als er aan belletje lellen gedaan wordt bij jou.

Of de CEO (Billy) eropaf sturen? 😁

Waar een CEO is is ook vaak personeel. 😉



Maar ja, gezelligheid kent geen prijs, hè? 

Och… Ligt eraan naar welke portemonnee je kijkt. 😉

Bestel je een optreden van een aantal artiesten ben je al gauw een hoop kwijt als organisatie. Maar aan de andere kant… Een kleine 60.000 bezoekers in 3 dagen. 😎


Reageer