Skip to main content

Vandaag 9 augustus is het Internationale kattendag

Ā 

Dat wist ik niet @huistijgerĀ maar het feit dat het zo is, maakt de dag wel wat feestelijker wat mij betreft!Ā 


Ben je niet een dagje te laatĀ @huistijgerĀ ? Ik was even nieuwsgierig maar ikĀ vond alleen 8 augustus...


VoorĀ Simba en Pretzel maakt het zo te zien niet uit. Voor hun is het elke dag feestĀ šŸ˜‚


Volgens mijn kalender en gegevens is het op 9 augustus, maar ach tis hier elke dag kattendagĀ šŸ˜€


Mijn kat wist het blijkbaar ook want ze heeft zichzelf al getrakteerd.Ā  Wel sneu voor het betreffende vogeltješŸ˜«


Volgens mij was het ook op de 8e inderdaad. Maar ik ben het er ook mee eens dat elke dag het verdient om kattendag te zijnĀ šŸ˜


Nou dames,.. Kijk eens hierĀ Fijne dag vanĀ vandaag = de dag van de inheemse volkeren.

Ā 

19 september is het de nationale praat als een piraatdag,... Hebben jullie op kantoor ook iets te doen.

22 oktober is capslock dag.

21 november is het de dag van het dak.Ā 


En wanneer is het nu huistijger dag?
Heb ook wel trek in een verwennerijtjeĀ šŸ˜ŽšŸ˜€


Wat dacht je van vandaag? Volgens mij ben jij inheems.Ā 


Volgens mij is het elke dag wel "de dag van ietsā€, als je een beetje gaat zoekenā€¦..


Volgens mij is het elke dag wel "de dag van ietsā€, als je een beetje gaat zoekenā€¦..

Dat denk ik inderdaad ook wel!