Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

  • 3 July 2024
  • 165 reacties
  • 2746 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

moet best vaak opnieuw inloggen had ik hiervoor minder


Krijgen we ook een update van de (belangrijkste) aanpassingen @Erik van KPN en wanneer het afgerond is???


We verrichten vandaag werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

---

Prima, dit bericht. Ik had het alleen fijner/beter gevonden als zoiets van tevoren gemeld wordt.


Dat zijn lessen die we meenemen. Ik beloof jullie dat zodra er dringende zaken zijn, wij jullie hier zullen informeren. Bedankt voor jullie begrip!


Ja, ook ik had problemen met het bereiken van dit forum. Geeft niks, zolang de problemen slechts tijdelijk zijn ga ik hier niet over mauwen. Het gaat hier niet om een kwestie van “leven of dood".

 

Maar er is nog wel een ander (tijdelijk ??? structureel ?? ) probleem. Als ik (automatisch) inlog met mijn Facebook ID op dit forum dan krijg ik een “URI / OAuth” foutmelding. daar mogen de software KPN jongens (en meisjes) nog wel even naar kijken.

Werkt dit inloggen met een “cookie” op mijn laptop ? Dat lukt af en toe niet altijd zo goed. weet niet wat ik hier van moet denken.


@WMG-N

Inloggen via Facebook lukt niemand momenteel. Het probleem is bekend. En het gaat vast vandaag of morgen gefikst worden. 


Facebook login werkt weer. 🥰


Dat is goed nieuws @AriënC 


Het ziet er allemaal weer nieuw en fris uit. 


Het ziet er allemaal weer nieuw en fris uit. 

Eens. En de notificatiemails idem dito.

Vraag aan de moderatoren: Gaat het vanaf nu met de notificatiemails mbt de Product Updates beter?


moet best vaak opnieuw inloggen had ik hiervoor minder


Wil je dit eens in de gaten houden, @MR_CHIP? Als dat zo blijft (en ook voor anderen geldt), lees ik het graag!
 

Vraag aan de moderatoren: Gaat het vanaf nu met de notificatiemails mbt de Product Updates beter?

De notificaties per e-mails zijn deels opgefrist, nog niet allemaal (morgen is weer een dag). Het opfrissen staat los van de bugs die wij met z'n allen ervaren: dat zijn bugs die liggen bij de leverancier van het platform.

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de bug dat je klikt op de link en dan de melding krijgt dat er geen reacties zijn, een tijdje niet meer gezien heb. Jij nog wel, @Katana321?

Een andere bug, niet uitkomen bij de reactie waar je een notificatie over hebt gekregen, die staat nog open. Toevallig ga ik komende vrijdag babbelen met onze leverancier over de Product Updates, dus ik vraag direct om een update. 



Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de bug dat je klikt op de link en dan de melding krijgt dat er geen reacties zijn, een tijdje niet meer gezien heb. 
 

Ik heb hem ook al een tijdje niet gezien, maar die fout trad volgens mij alleen op als het totaal aantal reacties precies een veelvoud van 25 was (het aantal reacties per pagina).


 

Vraag aan de moderatoren: Gaat het vanaf nu met de notificatiemails mbt de Product Updates beter?

---
Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de bug dat je klikt op de link en dan de melding krijgt dat er geen reacties zijn, een tijdje niet meer gezien heb. Jij nog wel, @Katana321?. 

@Shyrin van KPN Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik dat de laatste tijd ook niet meer gezien.

 

---
Een andere bug, niet uitkomen bij de reactie waar je een notificatie over hebt gekregen, die staat nog open. Toevallig ga ik komende vrijdag babbelen met onze leverancier over de Product Updates, dus ik vraag direct om een update. 

Top! Dank.


Ik heb eerder eens gevraagd of er behoefte was aan een topic met wensen en bugs mbt het platform… Ik bedenk mij net dat we dit topic hier wel voor kunnen gebruiken.

Als onze werkzaamheden afgerond zijn, wijzig ik het startbericht wel. Hebben jullie een suggestie voor een titel voor het (nieuwe) topic?


moet best vaak opnieuw inloggen had ik hiervoor minder


Wil je dit eens in de gaten houden, @MR_CHIP? Als dat zo blijft (en ook voor anderen geldt), lees ik het graag!
 

Vraag aan de moderatoren: Gaat het vanaf nu met de notificatiemails mbt de Product Updates beter?

De notificaties per e-mails zijn deels opgefrist, nog niet allemaal (morgen is weer een dag). Het opfrissen staat los van de bugs die wij met z'n allen ervaren: dat zijn bugs die liggen bij de leverancier van het platform.

Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de bug dat je klikt op de link en dan de melding krijgt dat er geen reacties zijn, een tijdje niet meer gezien heb. Jij nog wel, @Katana321?

Een andere bug, niet uitkomen bij de reactie waar je een notificatie over hebt gekregen, die staat nog open. Toevallig ga ik komende vrijdag babbelen met onze leverancier over de Product Updates, dus ik vraag direct om een update. 

Mocht het vaker voorkomen meld ik het 


Het eerste dat me opvalt is het nieuwe subdomain, daarmee is het oude forum nu echt community geworden.

Ik moet ook vaker inloggen merk ik. Dacht dat het aan mij lag maar ik lees dat ik niet de enige ben.


Sta mij toe een suggestie te doen: het dropdown menu boven (rode pijlen) is van een ander lettertype, het standaard lettertype van de KPN website, dan de andere dropdown menu’s (pijl met stippellijn). Is hier ook al over nagedacht om dit aan te passen of te harmoniseren? 

Voor de rest ziet het er verfrissend uit.


Ik gebruik het forum eigenlijk enkel op me mobiel en zie absoluut geen wijzigingen 😅


Ik gebruik het forum eigenlijk enkel op me mobiel en zie absoluut geen wijzigingen 😅

Klopt, de verschillen op een telefoon of tablet zijn marginaal.


Ik zie eigenlijk ook geen wijzigingen op PC behalve de notificatie over werkzaamheden onder forum  menu


Wat mij is opgevallen dat in de mails niet meer gemeld wordt wie er reageerde, dit gaat in mijn geval wel om de mails over de productupdates.

Met de bug die er nog in zit dat je niet direct bij de post komt is het soms wel handig dat je de naam weet zodat je weer verder kan gaan waar je gebleven was, ook als je een paar dagen er even niet bent geweest.


Eens met @MandersOnline , Ook ik vind dat in de mails de naam weer toegevoegd mag worden.


De (200) reacties op dit topic zijn niet zichtbaar.


De (200) reacties op dit topic zijn niet zichtbaar.

Dat is een bekend probleem dat al langere tijd speelt. Zodra er een veelvoud van 25 reacties is in een topic binnen "Product updates" dan worden ze niet getoond. Het is onbegrijpelijk dat de leverancier van de forumsoftware dat issue niet weet te tackelen terwijl het, naar mijn weten, al meerdere keren bij hun gemeld is. 


De (200) reacties op dit topic zijn niet zichtbaar.

Dat staat hier inderdaad los van. 

 

Mag ik iedereen bedanken voor alle feedback tot nu toe. Waarderen we zeer! 


Reageer