Skip to main content

Beste Community leden,

Op 1 november 2025 bestaat de KPN Community officieel 15 jaar! Een prachtige mijlpaal en dat is volkomen te danken aan jullie: de leden die hier elke dag bijdragen, vragen stellen, anderen helpen, feedback geven, tips delen, meedenken en betrokken zijn.
 Dat laten we natuurlijk niet ongemerkt voorbijgaan. Nee, dat gaan we vieren! Op een manier die net zo bijzonder is als deze community.

KPN verbindt SAIL

SAIL is het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland en keert dit jaar terug voor een driedubbel jubileum: de 10e editie, 50 jaar SAIL en de 750e verjaardag van Amsterdam. KPN is trotse sponsor van dit unieke evenement, dat plaatsvindt van 20 t/m 24 augustus.

Als hoofdsponsor maakt KPN het mogelijk dat de vele bemanningen, de ruim twee miljoen bezoekers en alle fans tijdens SAIL zorgeloos verbonden zijn. Daarnaast verzorgt KPN veilige en snelle onderlinge connectiviteit voor de hele SAIL-organisatie. Onder andere met aanvullende mobiele dekking op en rond het IJ en met de SAIL Social Boot. Waardoor miljoenen bezoekers, op het evenement, thuis of onderweg maximaal kunnen meegenieten van SAIL 2025. 

Wat gaan we doen?

Wij grijpen deze kans aan om offline met elkaar te verbinden en – letterlijk – het water op te gaan!

Op vrijdagmiddag 22 augustus 2025 nodigen we een selecte groep community leden uit voor een exclusieve rondvaart tijdens Sail Amsterdam 2025. Vanaf het water bewonderen we samen de indrukwekkende internationale Tall Ships die speciaal voor Sail zijn afgemeerd in de IJhaven. De tocht duurt ongeveer 2 uur en belooft een unieke beleving te worden.

Praktische informatie

• Wanneer: Vrijdag 22 augustus 2025
  • Tijd: ca. 13:30 – 17:30 uur (onder voorbehoud: reken op de middag)
  • Aantal plekken: Beperkt – op = op
  • Vervoer: Kom bij voorkeur met het openbaar vervoer: het wordt erg druk rondom het evenement.

We zorgen voor een gezellige vaartocht, een hapje, drankje, goed gezelschap en – als we het weer mee hebben – voor een prachtig uitzicht! 

Let op: we hebben een beperkt aantal plekken beschikbaar. We doen een mix van directe uitnodigingen en open aanmeldingen via dit topic. We stellen op basis van de aanmeldingen een definitieve gastenlijst samen. Dus geef vooral aan als je serieuze interesse hebt!

Wil je erbij zijn?

Wees van harte welkom!
Tot en met 25 juli 2025 kun je via onderstaand formulier laten weten of je serieuze interesse hebt om erbij te zijn:

Ja, ik vaar mee!

We kunnen niet wachten om deze bijzondere gelegenheid samen met jullie te vieren! 

Ben jij erbij op deze feestelijke vaart tijdens Sail 2025?
Laat het weten in de reacties en via het aanmeldformulier!

Van harte gefeliciteerd! 🎂🍰🥳

Wat een geweldige actie! Ik kan er niet bij aanwezig zijn maar ik hoop op een flinke opkomst en een gezellige middag! Als forumlid vanaf 6 december 2017 doe ik al een tijdje mee 😅

Al dacht ik dat ik er al langer bij was, maar dat was misschien met een andere inlog 🤷🏼‍♂️

Hééé, ik zie daar twee naamgenoten op dat plaatje staan!!! Cool! 

Hééé, ik zie daar twee naamgenoten op dat plaatje staan!!! Cool! 

Klopt helemaal ​@driemaster , maar de KPN boot telt er vier!

Baas boven baas, maar dat mag hoor… 😜

Wow, dit is wel een leuk uitje. Aangemeld natuurlijk!

Leuke actie en van harte gegund aan een ander forumlid. Gefeliciteerd 🥳 

Hier wil je wel echt bij zijn. Mijn moeder vertelde dat zij vroeger familie in Beverwijk had wonen en daar dan heen ging rond Sail. Konden ze mooi al die schepen richting Amsterdam zien varen. 

Hier wil je wel echt bij zijn. Mijn moeder vertelde dat zij vroeger familie in Beverwijk had wonen en daar dan heen ging rond Sail. Konden ze mooi al die schepen richting Amsterdam zien varen. 

Hier wil je echt bij zijn ​@Jeroen van KPN , inderdaad. Het kantoor van mijn werkgever stond in Velsen-Noord, net binnen de sluizen aan het Noordzeekanaal, samen met het kadeterrein waar de supply-boten werden geladen en gelost om booreilanden en productieplatformen op de Noordzee te bevoorraden. In de week van Sail Amsterdam werd dit kadeterrein ‘in beslag’ genomen door schepen die deelnamen aan Sail. Op de dag van de Sail-In was (bijna) het hele personeel een paar uur vrij en konden samen met familie en vrienden vanaf  het ‘terrein van de baas’ het hele schouwspel meemaken. Voor een dubbeltje op de eerste rang dus!  Heb dit hele gebeuren op deze wijze twee keer mogen aanschouwen en een derde keer op de sloep van mijn zoon door alle havens van A’dam en tussen die ‘grote jongens’ door mogen varen. Ik sta daarom graag mijn plek af aan iemand die dit Schouwspel nog nooit heeft meegemaakt. Hoop dat KPN voor dit Event (een mooi initiatief overigens!) een boot in de vaart heeft waar de hele community op kan, want hier wil je echt bij zijn!  

Oh wat gaaf ​@Berrie_Kaas, en bijzonder dat je 't op die manier al een paar keer hebt kunnen meemaken! Ik begrijp en vind het mooi dat je daarom zegt, ik sta mijn plek af aan iemand anders. Maar ik wil ook graag zeggen: Zullen we je toch onthouden, afhankelijk van het aantal aanmeldingen? 😊 Dan kunnen we samen SAIL én ons jubileum vieren!

Voor wie het warm heeft vandaag: https://hetiswarm.nl/ en zet’m tijdens Sail op het achterdek ⛵️😂.

Ik zou heel graag mee willen varen , een unieke kans , zeker als gepensioneerd Kpn medwerker en forum lid. 

Helaas krijg ik het aanmeld formulier niet geopend 

Hartelijke groet,

Ton

Wat leuk ​@TLB! Geen probleem, we zetten je op de lijst. 

Wel goed om te weten: We doen een mix van directe uitnodigingen en open aanmeldingen via dit topic. We stellen op basis van de aanmeldingen een definitieve gastenlijst samen. Oftewel, we maken later een selectie en wie mee kan en gaat, krijgt dan bericht van ons!

Wat leuk, ik zou heel graag mee willen varen 

Superleuk dat je graag mee wil varen ​@bjorn_ 😃. Vul je het formulier in hierboven? Die vind je onder de blauwe knop ‘Ik vaar mee’.

15 jaar alweer, waar blijft de tijd?! Ik kan me de happening in Amsterdam-centrum (!) rond het 10-jarig bestaan nog levendig herinneren 😉

Dat kan ik mij ook nog herinneren, ​@Henk2304! Een hele geslaagde dag was dat! Ga je nu ook mee?

Klopt het dat het formulier niet opent? 🤔 

Klopt het dat het formulier niet opent? 🤔 

Dat heb ik ook in Safari op mijn iMac. 
Maar via de iPhone kan ik het formulier wel openen.

Het is gelukt het formulier te openen. Maar wat ik mij afvroeg: mag je een partner meenemen of moet je alleen komen? 🤔

Ik zie hooguit bij het aanklikken van de link een pagina met alleen een regel tekst en eventueel na verversen zie ik alleen maar staan: Laden

Zowel PC meerdere browsers als Mobiel via Mobiele verbinding, dus niet via dezelfde verbinding als thuis…

Gaaf om jullie reacties tot nu toe te lezen! 😄

Het formulier zou nu weer moeten openen. Lukt het niet, meld je dan aan via een reactie in dit topic of door mij een privébericht te sturen.

Het is gelukt het formulier te openen. Maar wat ik mij afvroeg: mag je een partner meenemen of moet je alleen komen? 🤔

Leuke vraag ​@Ruggiero! Voor dit jubileumevent is het inderdaad de bedoeling dat genodigden alleen zelf deelnemen. We hebben bewust gekozen voor een kleinschalig community-uitje, zodat we echt met onze actieve leden samen kunnen vieren dat we 15 jaar bestaan.

We hopen op je begrip en natuurlijk dat je erbij bent!

Het formulier zou nu weer moeten openen. Lukt het niet, meld je dan aan via een reactie in dit topic of door mij een privébericht te sturen

@Shyrin van KPN 

Gelijk maar even getest.  En nee, het werkt nog steeds niet. Ik kijk nu al een paar minuten tegen dit scherm aan:

Ik gebruik Safari op mijn iMac. Via de iPhone geen probleem met openen. 

Dat kan ik mij ook nog herinneren, ​@Henk2304! Een hele geslaagde dag was dat! Ga je nu ook mee?

Misschien… als de aanmeldpagina weer wil laden.

Het formulier zou nu weer moeten openen. 

Nou nee dus, niet op m'n Android 15 slimfoon, maar ook niet op m'n Windows 10 PC. PB-tje dan maar?

Nou nee dus, niet op m'n Android 15 slimfoon, maar ook niet op m'n Windows 10 PC. PB-tje dan maar?

Ja, heel graag! 😊

Brrrrr, ik sta mijn plaats graag af aan iemand anders ……………………

Ook bij mij blijf ik een draaiend cirkeltje van stippen zien op de aanmeldpagina ………..

Reageer