Skip to main content
  1. Gooi er een vraag in (over bijna alles... maar wat niet perse met KPN te maken heeft). 
  2. De volgende geeft antwoord op de vraag boven zijn/haar reactie èn stelt direct een nieuwe vraag.
  • De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn
  • Een uitgebreider antwoord dan ‘ja’ of ‘nee’ is leuk

Titel credits aan @JanZ_ 😉🙏🏾


Ik trap af:
Het is nu 17:10 uur, we gaan richting etenstijd. Wat staat er vandaag bij jou op het menu? 

Niet een korte broek, maar wel weer de blote melkflessen onder een jurkje! Zodra dat kan, doe ik dat 😃

 

Wat is je favoriete genre wat films/series betreft?


Ik ben van bijna alle markten thuis. Ik zit nu in mijn oorlogsfilms fase. “Band of Brothers”, daarna “The pacific” en nu bezig met “Generation kill” (allemaal aanraders en te vinden op HBO).

Wat zijn jouw plannen voor komende donderdag, Koningsdag? En hoort daar ook een oranje tompoucé bij?


Op Koningsdag gaan we de drukte ontlopen. Heerlijk een etappe wandelen van het Pieterpad. En dan na afloop zeker een oranje Tompouce eten. Lekker ! 

Vandaag is Luik Bastenaken Luik. Ga je zelf ook wel eens een stukje recreatief fietsen?    


Ik ben meer een wandelaar dan een fietser. Maar toevallig gisteren met het gezin een rondje om het vliegveld (Groningen Airport Eelde) gefietst. Daar was een Fly Inn. Het was de hele dag een komen en gaan van kleine vliegtuigjes. 

 

Heb je huisdieren? Hoeveel en wat voor?

 


Ik ben van bijna alle markten thuis. Ik zit nu in mijn oorlogsfilms fase. “Band of Brothers”, daarna “The pacific” en nu bezig met “Generation kill” (allemaal aanraders en te vinden op HBO).

Heel goed! Ik zit al sinds 1998 in mijn oorlogs-fase en heb wel aardig wat tips voor je!

 

Heb je huisdieren? Hoeveel en wat voor?

 

  • 3 katten
  • 3 muisjes
  • 3 vissen
  • iets van 100 garnaaltjes
  • een stuk of 15 kikkervisjes (het zijn dieren en ze staan in m'n huis in een bakje dus ik reken ze mee 😉)

 

Wat is voor jou dé perfecte buitentemperatuur?


Wat is er met de groene kleur hier op het forum gebeurt? Volgens mij is die lichter geworden. Klopt dat? 


Wat is er met de groene kleur hier op het forum gebeurt? Volgens mij is die lichter geworden. Klopt dat? 

Ja, dat klopt. De kleur is van #009900 naar #00C300 gagaan.

Oud:

Nieuw:

 


Wat is er met de groene kleur hier op het forum gebeurt? Volgens mij is die lichter geworden. Klopt dat? 

Ik meende serieus dat het scherm van mijn telefoon kapot was🤣. Bleek gelukkig een verandering van kleur te zijn door kpn.


Laten we weer snel on-topic gaan en dus herhaal ik de vraag van @Maja_ nog maar even.

Maja_ schreef: 

Wat is voor jou dé perfecte buitentemperatuur?

 


Laten we weer snel on-topic gaan en dus herhaal ik de vraag van @Maja_ nog maar even.

Maja_ schreef: 

Wat is voor jou dé perfecte buitentemperatuur?

 

25 graden met daarbij een klein briesje is wat mij betreft de perfecte buitentemperatuur!

 

Nieuwe vraag; wat is je lievelingsijsje?


Nieuwe vraag; wat is je lievelingsijsje?

Niet meer te krijgen, maar Solero Shots! 
 

Heb nog leuke herinneringen aan autoreizen, pitstops bij een tankstation en erachter komen dat ze deze verkochten. Vét lekker. Alleen nergens meer te vinden. 😭
Als iemand ze ooit ergens vindt (ben bereid ver te reizen) let me know.

Nieuwe vraag, in het kader van de kleurverandering hier: 
Als je een kleur kan zijn welke kleur zou jij dan willen zijn? 🌈


Het klinkt een beetje als een open deur, zo op het KPN forum, maar het is echt zo: groen! Mijn lievelingskleur is roze op 1 en groen op 2. Dol op alle kleuren groen, van lichtgroen, naar donkergroen en terug naar blauwgroen. Gras dat nog wat nat is van de dauw of een bos waar het net geregend heeft zijn mijn favorieten qua kleur groen. 

 

Volgende vraag: wat is jouw favoriete drankje (mét of zonder alcohol, gewoon: wat vind je het lekkerste om te drinken)?


Nieuwe vraag; wat is je lievelingsijsje?

Niet meer te krijgen, maar Solero Shots! 
 

Heb nog leuke herinneringen aan autoreizen, pitstops bij een tankstation en erachter komen dat ze deze verkochten. Vét lekker. Alleen nergens meer te vinden. 😭
Als iemand ze ooit ergens vindt (ben bereid ver te reizen) let me know.

 

Nou @Sanne_M , dat voelt als een uitdaging.😎

Ik ken dat ijsje niet, maar het blijkt dat ze later Calypso Shots zijn gaan heten. 

 

Mensen vragen ook

Waar zijn de Calippo shots gebleven?

Ola heeft het ijsje later in een nieuw jasje gestoken. Tegenwoordig heet het ijsje Calippo shots, naar het populaire waterijs Calippo. Ook de smaken zijn gemoderniseerd. Waar je vroeger alleen de limoenvariant had, is er later een citroen-colavariant en een aardbei-citroensmaak bijgekomen.16 mei 2021

Je wilde er ver voor reizen, ik vond dit voor je: 

https://devo.co.uk/shop/nisa-local-excel-e16/product/chupa-chups-calippo-shots-cola-lemon-77ml-8712100877070


Tijd om een vakantie naar Engeland te plannen lees ik, goed detectivewerk @Noordzee! 💚 Heel chill dat ze ze daar nog wel verkopen. 
Misschien ga ik nog echt ook…

Pak ik gelijk de vraag weer. 😄

Volgende vraag: wat is jouw favoriete drankje (mét of zonder alcohol, gewoon: wat vind je het lekkerste om te drinken)?


Pina colada! Waarbij ik ook dat nummer zing als ik er meer dan drie op heb. 🍸

Vraag:
Welke dingen laten jou echt lachen? ​​​


De shows van Peter Pannenkoek. Zaterdag weer lachen om deze man. 

Nieuwe vraag:

Wat is volgens jou de beste comedy film van de laatste 5 jaar? 


De shows van Peter Pannenkoek. Zaterdag weer lachen om deze man. 

Nieuwe vraag:

Wat is volgens jou de beste comedy film van de laatste 5 jaar? 

Voor mij de Dave Chappelle specials op Netflix. 

Nieuwe vraag: Beste horror van de afgelopen tijd? 

 


Of het de beste is, weet ik niet maar ik vond Hereditary wel echt naar/ eng en dat geldt ook voor de films van Jordan Peele

10 miljoen, nu zo, op jouw bankrekening gestort krijgen of 10 jaar van je leeftijd af (en alle kennis en ervaring die je hebt opgedaan, mag je als bonus houden)? 


Wat een rotvraag haha, mag ik ook kiezen voor 5 miljoen en 5 jaar jonger? 😅

Ik denk dat ik toch ga voor 10 miljoen, door een chronische aandoening voelde ik me 10 jaar geleden ook al alsof ik 80 ben bij het opstaan, met die 10 miljoen zou ik kunnen emigreren naar een warm oord waar ik minder last heb van lijf en ledermaten en me automatisch al een stuk jonger voel 😃

 

Wat vind jij interessanter, de geschiedenis of de toekomst?


Zonder toekomst heb je niets aan het verleden dus die vraag is eenvoudig: De toekomst.

Wat is de mooiste vogel die je ooit in het wild gezien hebt?


@wjb in het echt? Ik denk een fazant of een ara. Ook de pauw is enorm mooi om te zien. 

Verder vind ik de liervogel een geweldige vogel. Die kan echt alle geluiden nabootsen. 

 

Ik heb een lastige vraag:

Waar zag je in de eerste instantie enorm tegenop? Terwijl het uiteindelijk reuze meeviel. 


Bram schreef :

Ik heb een lastige vraag:

Waar zag je in de eerste instantie enorm tegenop? Terwijl het uiteindelijk reuze meeviel. 

Toen ik voor de eerste keer bij Aquarium Coenen in Best voor de plantenbakken stond dacht ik.. Waar ben ik aan begonnen? Namen van planten, heel veel planten. Heel veel informatie die op je afkomt…

Planten… Allemaal met hun voorkeuren in bemesting, onderhoud. Maar gaandeweg door de tijd bouw je een stuk ervaring op, zorg je voor goede apparatuur, bemesting, waterwaardes.

Tropische vissen…. Allemaal wetenschappelijke namen. Heel veel zoekwerk op internet en het aquarium forum.

 

Mijn vraag is..

Als je een ander beroep zou moeten kiezen dan het huidige wat zou je dan kiezen?


Mijn vraag is..

Als je een ander beroep zou moeten kiezen dan het huidige wat zou je dan kiezen?

Tester op een beddenfabriek

Stel er breekt brand uit in je huis.
Wat ga je als eerste redden?
 


Het is ook de bedoeling dat je een nieuwe vraag stelt @huistijger 

 


Het is ook de bedoeling dat je een nieuwe vraag stelt @huistijger 

Ik geloof dat huistijger al gearriveerd is bij de beddenfabriek. 😄


Het is ook de bedoeling dat je een nieuwe vraag stelt @huistijger 

 

Staat er toch @Jeroen_dB ?

😋
 


Reageer