Skip to main content
Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

• February 13, 2023
  • 709 reacties
  • 9239 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!
Toon eerste bericht

709 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 1, 2025

Persoonlijk heb ik geen hoogtevrees, maar op de Spinaker Tower in Portsmouth kan je op een glazen plaat staan en dan naar beneden turen, is toch net effe anders...

Deze toren is 170 meter hoog.

Volgende vraag: Wat is je meest genante blunder van de laatste tijd? 

‘k Zal ‘m zelf meteen antwoorden: Je modem wachtwoord veranderen op een mobiele telefoon, vlak voordat je met vakantie gaat (een paar uur vóór vertrek). Vervolgens een zeer klein foutje maken, waardoor je ‘m niet meer aan de praat krijgt… geen pogingen meer… dan maar de fabrieksinstellingen laden, alles opnieuw inrichten. Haastige spoed is dus zelden goed.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Die ken ik, ik heb dat ook wel met het wachtwoord van mijn werkplek gehad.

Ik heb een paar jaar terug een motorfiets van 260 kilo uit de bosjes mogen vissen toen ik na een nachtdienst erg moe vergat de zijstandaard uit te klappen.

Welk beroep zou je graag eens willen proberen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zou dus graag verpleegkundige willen zijn op een kinderafdeling. Maar: ik raak altijd een beetje van slag als ik bloed zie. Dat is dus niet echt een optie😅.

Volgende vraag: wat is iets kleins dat jouw dag altijd beter maakt?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 8, 2025

@Thomas van KPN Geluidstechnicus bij een omroep productie bedrijf

@Marcia van KPN Een kroeltje van onze buurpoes 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Leuk dat je vragen beantwoord ​@driemaster Let je wel even op de regel die is ingesteld door ​@Shyrin van KPN 

1. De volgende geeft antwoord op de vraag boven zijn/haar reactie èn stelt direct een nieuwe vraag.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 8, 2025

Oh… 😳… jullie hebben gelijk, dat heb je hè, als je iets te gehaast aan het doen ben… en onderweg…

Waar zou je de kerst het allerliefst willen vieren?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 9, 2025

Waar zou je de kerst het allerliefst willen vieren?

Het lijkt mij héél erg gaaf om de kerst een keer te vieren op het zuidelijk halfrond, midden in de zomer, en met palmbomen in plaats van dennenbomen. Dat zal echt een hele vreemde ervaring zijn! 😁Een reis naar Nieuw Zeeland staat al erg lang op mijn bucketlist en als dat er ooit van komt dan zou ik daar absoluut ook in onze winter naar toe willen 😊

Volgende vraag: heb jij een bucketlist en zo ja, wat staat bovenaan?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb niet echt een bucketlist, ik verander elke paar maanden weer van interesses dus bucketlists blijven bij mij nooit actueel. 🙃 Maar, iets wat wel bovenaan staat wat ik nog wil doen/leren is pixelart maken. Misschien zelfs ooit een game ermee maken. Heb laatst Eastward uitgespeeld en de pixelart daar is zo sfeervol. ✨

Als ik ooit dit soort pixel art kan maken… 😭

Volgende vraag: Heb jij een favoriete kunstsoort of kunstenaar?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 26, 2025

Gerrit Rietveld 🙂

Nieuwe vraag: wat is het laatste nummer wat je hebt geluisterd, of het nummer wat je nu aan het luisteren bent? ;)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Op dit moment luister ik Armin van Buuren dj set at Tomorrowland 2025

Nieuwe vraag: Wat is het laatste cadeau dat je voor iemand hebt gekocht? 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Een mini kerstboom met discolampjes😅.

Nieuwe vraag: wat is het laatste cadeau dat je zelf hebt gekregen?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 31, 2025

Nieuwe vraag: wat is het laatste cadeau dat je zelf hebt gekregen?

Een VVV cadeaubon :)

Nieuwe vraag: als je terug in de tijd zou kunnen, naar welke leeftijd zou je voor een dag terug willen?

Jasper van KPN
Moderator

Nieuwe vraag: als je terug in de tijd zou kunnen, naar welke leeftijd zou je voor een dag terug willen?

Ik denk dat ik terug zou gaan naar 1988, en in tegensteling tot toen wil ik dan wél kijken naar de dominante McLaren met Ayrton Senna en Alain Prost achter bet stuur

Nieuwe vraag: wat is de opvallendste bijnaam die je ooit hebt gehoord, hoeft niet voor jezelf te zijn geweest?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 1, 2025

De reclame van KPN glasvezel met de jonge katjes is heel erg leuk.

Vooral voor ons en anderen die veel van katten houden.

Maar 1 ding begrijpen wij niet.

De plaat die erbij gedraaid word.

Who let the dogs out.

Of te wel, wie laat de honden uit.

Honden? Bij een kattenfilmpje?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik denk dat ik terug zou gaan naar 1988, en in tegensteling tot toen wil ik dan wél kijken naar de dominante McLaren met Ayrton Senna en Alain Prost achter bet stuur

Nieuwe vraag: wat is de opvallendste bijnaam die je ooit hebt gehoord, hoeft niet voor jezelf te zijn geweest?

Lionel Messi wordt de De Vlo (La Pulga) genoemd. De uitleg is dat hij snel en wendbaar is en zijn lengte speelt ook mee. Bij vlooien heb ik persoonlijk toch echter wel een negatief gevoel. Ze kunenn bijten en geven ontzettend veel jeuk. 

Nieuwe vraag:

Wat is het laatste dat je vandaag gegeten hebt? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Wat (naturel) chips😄

Nieuwe vraag:

Liever een e-book of normaal boek? :)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 5, 2025

Ik moest er wel aan wennen, maar tegenwoordig een e-book. Fijn voor de ogen. 

Nieuwe vraag: 
Wat is het meest smerige eten dat je ooit hebt gehad?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 6, 2025

Leuke vraag ​@Alex van KPN!
Het meest smerige eten wat ik ooit heb gehad zal toch zuurkool zijn met ananas erdoor. Normaal gesproken geldt; min min is plus maar die vlieger ging voor mij in dit geval niet op.

Nieuwe vraag;

Als je voor één dag toegang had tot het hoofd van iemand anders om te zien hoe die denkt, wie zou je kiezen en waarom?

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Als je voor één dag toegang had tot het hoofd van iemand anders om te zien hoe die denkt, wie zou je kiezen en waarom?

Het hoofd van mijn man. Ik zou wel eens willen weten wat er allemaal in zijn hoofd om gaat, zonder dat ik ernaar hoef te vragen. 😋 Ik denk ook dat 1 dag meer dan voldoende is, hoor.

Nieuwe vraag:

Als je je huidige functie niet zou hebben, welke baan zou je dan willen hebben?

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 7, 2025

Is er iemand geïnteresseerd in een gratis helikoptervlucht voor 8 personen op maandag 21 november?

Ik zoek nog 7 mensen hiervoor. We vertrekken ‘s ochtends vroeg vanaf Texel naar de Friese Meren en maken daarna een boottocht over het Snekermeer inclusief lunch. We maken daarna nog een helikoptervlucht over de eilanden voordat we terug naar huis gaan. Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan even een berichtje. 
Ps: Het liefst wel iemand met een helikopter en een boot, anders kunnen we niet gaan.

Leen59
Wijsgeer
  • November 7, 2025

Als de lunch wel geregeld is wil ik wel mee.

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 7, 2025

Als de lunch wel geregeld is wil ik wel mee.

🤣

Leen59
Wijsgeer
  • November 7, 2025

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 7, 2025

🙋🏽 

Ik ben héél goed in het regelen van boten! 😅

Kom maar, welkom aan boord! 

Leen59
Wijsgeer
  • November 7, 2025

Mooi, dan kan ​@fixnix aan de gang om deelnemers te vinden.