Skip to main content

zie opeens dit waar is dit voor ?

als ik iets naar onder scrollt komt er een geheel witte lijn naast zie dit

Was hier ook al opgevallen. Er is een melding gedaan naar de moderators. Het wordt nagevraagd.

Beste @MR_CHIP

Dat is helaas niks, gaat even iets mis denk bij de maker van het Forum. Daar zal vast wel aan gewerkt worden om dit te herstellen. 

Onding al gemeld. Geeft op laptop zelfs een hele witte regel bij omlaag scrollen.

En het is ook al doorgegeven naar de afdeling die de website beheerd.

ik kijk er naar uit dat het wordt opgelost mega irri

Als ik erop druk wordt het contrast minder. 

Handig! 

Een hele goedemorgen allemaal.
Ik zie links boven een aanvink hokje in de forum?

Als je het aanvinkt gebeurt er weinig. Het scherm wordt iets donkerder maar als je scrolt is het weer normaal van kleur.

Maar als je gaat scrollen door het forum dan geeft het een witte balk in beeld, als je op de pc kijkt?

Op de mobiel heb ik geen balk wel het hokje?

Op de pc is dit irritant, omdat de balk ook door de tekst loopt met scrollen.

Kan dit worden opgelost?

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Paul.K ,

Deze storing is bekend. Het is (gisteren) doorgegeven aan de mensen die de website beheren. 

Hallo @Paul.K ,

Deze storing is bekend. Het is (gisteren) doorgegeven aan de mensen die de website beheren. 

@MR_CHIP @Paul.K  We hebben deze inderdaad in het vizier en het is doorgegeven!

blij dat het bekend is 👍 hopelijk is het snel gefixt 

blij dat het bekend is 👍 hopelijk is het snel gefixt 

Ja dat hoop ik ook 🙂

Ik wilde al een onderwerp openen, maar zie dat het meerderen is opgevallen.

Is dit net zoiets als de mysterieuze pixel van geenstijl.nl ? 😉

Hallo @Paul.K ,

@MR_CHIP @Paul.K  We hebben deze inderdaad in het vizier en het is doorgegeven!

Dank je. Het wordt hoe dan ook vanzelf opgelost :-)

Hi allen! We hebben (nog) geen update ontvangen, maar ik zie dat de vreemde checkbox inmiddels verdwenen is en dat anderen hem ook niet meer zien. 😁

Dank je. Het wordt hoe dan ook vanzelf opgelost :-)

Bij deze dus! Iedereen bedankt voor het melden. 💚

Eindelijk. Kunnen we vanacht weer rustig slapen...

🤣

Niet echt, want wat was nou de bedoeling van dat knopje?.. 🤣

Dat wil ik wel eens weten

Dat zit mij ook nog dwars. Ik hoop dat Gainsight ons dat kan vertellen als we nog een terugkoppeling krijgen en anders houden we het op een mysterie.
De website werd er alleen een beetje donker van. 😕 Gelukkig niks dramatisch, maar wel teleurstellend.
Of anders eigen invullingen voor de functie van het vinkje? Knopje aanvinken = alles wordt in Wingdings weergeven? 👎♋️︎⧫︎ ⌘︎□︎◆︎ ⬥︎♋️︎⧫︎ ⌘︎♓️︎🙰■︎

Zonder gekkigheid, als we meer info krijgen delen we het hier!

Dat zit mij ook nog dwars. Ik hoop dat Gainsight ons dat kan vertellen als we nog een terugkoppeling krijgen en anders houden we het op een mysterie.
De website werd er alleen een beetje donker van. 😕 Gelukkig niks dramatisch, maar wel teleurstellend.
Of anders eigen invullingen voor de functie van het vinkje? Knopje aanvinken = alles wordt in Wingdings weergeven? 👎♋️︎⧫︎ ⌘︎□︎◆︎ ⬥︎♋️︎⧫︎ ⌘︎♓️︎🙰■︎

Misschien een optie donkere modus.

@Sanne van KPN een Darkmode functie??? 😂

Box weg.

Check! ✅

en is er licht in deze duistere zaak? :D

De checkbox is weg, maar nu doet de pagina Recent actieve topics de hele dag al niks meer 🙁

De checkbox is weg, maar nu doet de pagina Recent actieve topics de hele dag al niks meer 🙁

Ja, klopt. Hier ook last van. Maar het is al door een moderator doorgeven aan de website-beheerder.   

Bij mij doet ie het sinds 16:02 niet. En na even wachten heb ik dst om 16:05:direct gemeld. 

Ik gebruik nu maar die 'lijst' via de voorpagina. Maar die is wel minder handig. 

Reageer