Skip to main content
Vraag

Waar komen al deze recente topics vandaan ?

• November 27, 2025
  • 14 reacties
  • 200 keer bekeken

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

14 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 27, 2025

Hoe bedoel je ​@lenb ?

• November 27, 2025

Euhmm... is dit een strikvraag ofzo? Wat is hier bijzonder aan?

Leen59
Wijsgeer
  • November 27, 2025

Je hebt in het menu “recent actieve topics” gekozen, de naam zegt het al

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

Hallo ​@lenb ,

Jij bent duidelijk niet de enige die hier actief is. Dagelijks worden hier een paar honderd reacties geplaatst. 

Via de menuoptie recent actieve topics zie je alle recente reacties. Veel vaste bezoekers gebruiken die optie om vragen van anderen te beantwoorden. 

Wil je alleen de topics zien waar jij zelf actief bent geweest? Klik dan rechtsboven op je profielfoto en klik dan op “favorieten”.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@lenb! Ik vermoed inderdaad dat het scenario die Noordzee beschrijft van toepassing is, Dit zijn de meest recente actieve topics op de Community en dat is verder normaal, we zijn gelukkig een actieve community! Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 28, 2025

Hoi ​@lenb! Ik vermoed inderdaad dat het scenario die Noordzee beschrijft van toepassing is, Dit zijn de meest recente actieve topics op de Community en dat is verder normaal, we zijn gelukkig een actieve community! Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!

Dan hier mijn wedervraag , waren er ook zoveel topics geweest indien alles goed zou werken ? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

Veel vragen worden opgelost door een antwoord van een andere bezoeker. 

Natuurlijk zijn er ook problemen die wat lastiger op te lossen zijn. Bv door een update van een modem of ontvanger. 

Het mooie van dit platform is dat je hier op heel veel vragen een antwoord kunt vinden. 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 28, 2025

Veel vragen worden opgelost door een antwoord van een andere bezoeker. 

Natuurlijk zijn er ook problemen die wat lastiger op te lossen zijn. Bv door een update van een modem of ontvanger. 

Het mooie van dit platform is dat je hier op heel veel vragen een antwoord kunt vinden. 

Dit is wel zo Noordzee maar het moet niet zo zijn dat de [betalende] klant een forum moet raadplegen om de niet door hemzelf veroorzaakte problemen op te kunnen of gaan lossen.

• November 28, 2025

Dit is wel zo Noordzee maar het moet niet zo zijn dat de [betalende] klant een forum moet raadplegen om de niet door hemzelf veroorzaakte problemen op te kunnen of gaan lossen.

Niemand "moet" dit forum gebruiken. Het is een optie. Klanten kunnen ook gewoon bellen of via X/Facebook rechtstreeks contact opnemen met KPN. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

@lenb 

Niemand dwingt jou om hier jouw vraag te plaatsen. 

Je kunt ook informatie vinden op de website van KPN. Of je neemt contact op met de KPN klantenservice. 

Maak bijvoorbeeld online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik bestrijd zeker niet dat er nooit zaken misgaan Len. Maar ik denk dat het dan mooi is dat er een platform als de KPN Community is waar dit dan besproken kan worden en waar klanten elkaar kunnen helpen. En er zijn inderdaad ook andere kanalen om contact met ons te zoeken als je dat prettiger vindt. 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 28, 2025

@lenb 

Niemand dwingt jou om hier jouw vraag te plaatsen. 

Je kunt ook informatie vinden op de website van KPN. Of je neemt contact op met de KPN klantenservice. 

Maak bijvoorbeeld online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Je heb kunnen zien wat een terugbelafspraak teweeg heeft gebracht met de vervanger van mijn oude ARRIS 2952.

Dan ook nog  Instagram , Facebook of X bezoeken en of raadplegen , ik ben wel met pensioen maar om 24/7 achter mijn PC te gaan zitten voor vragen/oplossingen voor mijn dilemma’s gaan mij echt te ver.

Thanks.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 28, 2025

Ach. Die lijst is van de laatste 30 dagen. Heel veel zijn dus al opgelost, maar korter dan 30 dagen. 

waren er ook zoveel topics geweest indien alles goed zou werken ? 

Ik kom meestal in de eerste 4 pagina's nog onbeantwoorde topics tegen.

Verder heeft de lijst ook rond ~ 2500 gehangen. 

En zet het af tegen ruim 2,7 miljoen klanten. 

Dan is mijn conclusie dat het helemaal niet zoveel topics (meer) zijn. En dat het aantal technische problemen, ondanks meer klanten is afgenomen. 

lenb
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

Je kan niet altijd alles weten PeterG , niet iedereen heeft door al zijn ervaringen 69*** ✚ reacties op zijn naam staan.

PS.  Let op , als je de waarheid vertel pf commentaar krijg je een z.g. BAN opgelegd.  Succes verder.