Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;)
Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-)
#BeHappy
Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;)
Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-)
#BeHappy
Hou die gedachte vast,
En, wie heeft de uitdaging gewonnen
Dankjewel!
Een (outdoorbag) tas van Jack Wolfskin
Hou die gedachte vast,
En, wie heeft de uitdaging gewonnen
Die uitdaging heb ik gewonnen maar met meer dan 60 weken ervaring versus zo'n 10 weken van mijn zoon was dat ook wel een beetje oneerlijk. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn zoon dacht "Papa betaalt dus laat ik hem z'n zin maar geven" maar eigenlijk denk ik van niet.
In maart dit jaar ben ik een nieuwe uitdaging aangegaan en dat is 15 "niet roken" kilo's kwijtraken. Die doelstelling heb ik een maandje terug gehaald en dus heb ik nog 5 extra kilo's aan het doel toegevoegd.
Zelf ben ik, na een hartinfarct en open hartoperatie, meteen gestopt met roken in 2010, na ruim 45 jaar gerookt te hebben. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad
Ik moet alleen nog een kilo of 5 zien kwijt te raken.
Goed bezig
Goed bezig
Doen we
Zelf ben ik, na een hartinfarct en open hartoperatie, meteen gestopt met roken in 2010, na ruim 45 jaar gerookt te hebben. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad
Ik moet alleen nog een kilo of 5 zien kwijt te raken.
Goed bezig!
Die kilo’s vind ik wel ‘een dingetje’ maar dat is gelukkig minder schadelijk dan roken.
Die kilo’s vind ik wel ‘een dingetje’ maar dat is gelukkig minder schadelijk dan roken.
Met de extra energie die je zult hebben zijn die kilo's vast en zeker onder controle te houden. En inderdaad de keuze tussen een kilotje meer of roken is zeer eenvoudig.
Ik ben blij dat ik al 2 weken gestopt ben met roken. Voel me erg labiel, niet normaal maar ik rook niet!
Wat enorm knap,
Ik ben blij dat ik al 2 weken gestopt ben met roken. Voel me erg labiel, niet normaal maar ik rook niet!
Wat enorm knap,
blijkbaar zijn al heel veel mensen gestopt!Ik heb gelukkig nooit gerookt en ik ga er ook niet aan beginnen!
Wat enorm knap,
Wat goed van je!
Wat goed van je!
Verder,
Mocht iemand dit lezen die rookt:Stop zsm!
Waarschijnlijk heeft dit niet zo heel veel zin.Maar roken is echt heel erg slecht!
Trots op je
Trots op je
Dank je wel!
Ik word heel blij als ik iets nieuws heb, en het werkt ook meteen zoals het werken moet, of dat ik zelf een truukje ontdek wat iets nog makkelijker maakt, en daar weer iemand anders mee kan helpen.
Van onze huisdieren
Ze kunnen geweldig omgaan met elkaar
Soms even ravotten en elkaars speeltje afpakken
Nog steeds blij dat ik gestopt ben met roken ondanks dat de man met de mentale hamer om de hoek kijkt
Maar een nieuwe tas én schoenen can fix that a bit
Heel goed bezig
Kijk vooruit en niet om de hoek immers dan zie je die man ook niet staan.
Dat is de bewuste tas,
Dat is de bewuste tas,
Yes Dank je
Tof hoor
Tof hoor
Nee haha ;-) Dank je
Goed bezig,
Vraagje: naast deze dik verdiende traktatie, welke andere cadeaus heb je er nog meer bijgekregen? Is je smaak en reuk ook verbeterd?
Goed bezig,
Vraagje: naast deze dik verdiende traktatie, welke andere cadeaus heb je er nog meer bijgekregen? Is je smaak en reuk ook verbeterd?
Dank En alles ruikt en smaakt inderdaad beter plus de toch vieze rooklucht is weg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.