Skip to main content

Waar word jij nou echt blij van? :-)

• March 29, 2021
  • 967 reacties
  • 14328 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Toon eerste bericht

967 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Vanavond begint het weer: Eredivisie voetbal. De komende weken zullen ook in de andere landen de voetbalcompetities weer beginnen. Daar word ik toch wel echt blij van. 

Hier ook een heel blij 🍳. Ben dit weekend vrij en heb bewust met niemand afgesproken. Wil ook geen visite. 😚

Ga lekker genieten van het weer op mijn balkon. En uiteraard kijken naar de Eredivisie. De eerste wedstrijden zijn al gestart.  

Veel plezier! 🤗

Lekker hoor.  Los van het voetbal heb ik ook zo'n weekend gepland.  Ik ga een beetje thuis knutselen en heb verder geen enkele verplichting!   Geniet er van, ​@Raspberry 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 8, 2025

Geweldig en fantastisch vooruitzicht. Veel succes en pret met klussen ​@Erwin van KPN. 😎

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Was toch wel weer fijn zeg het eerste voetbalweekend van de competitie! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 11, 2025

Was toch wel weer fijn zeg het eerste voetbalweekend van de competitie! 

Ja, was fantastisch! 🤗

En de eerste rode kaarten zijn uitgedeeld. 😁

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • August 11, 2025

Wanneer kunnen we de eerste wedstrijd in Gelderdom op ESPN zien? 😪

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Ik ben blij omdat ik zojuist zelf de houten poortdeur heb gesteld….best wel een dingetje en best warm 🥵. Hout werkt en moet dus af en toe gesteld worden.
En hij staat recht en kan op slot 😆😅 

Bacootje 🥃? 😉

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Oeh ​@Anneke-Anna dat moet ik ook doen! Ik woon sinds februari in m'n huidige huis en sindsdien moet ik de poort een behoorlijk stuk optillen voordat ‘ie op slot wil. Maar ik weet niet zo goed hoe het moet, dus ik zou heel blij worden van tips ;-). 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Oeh ​@Anneke-Anna dat moet ik ook doen! Ik woon sinds februari in m'n huidige huis en sindsdien moet ik de poort een behoorlijk stuk optillen voordat ‘ie op slot wil. Maar ik weet niet zo goed hoe het moet, dus ik zou heel blij worden van tips ;-). 

De scharnieren met de baco naar binnen of naar buiten draaien. Dat vind ik zelf wel lastig dus ik doe maar wat en vergeet voor een volgende keer altijd welke kant op draaien 😉🫣

De poort moet dus omhoog en naar voren, gewoon met beleid draaien en kijken welke kant ie opgaat. 
Met mij win je de oorlog duidelijk niet in deze 😂

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Ik ben eigenlijk ook best blij dat ik in het najaar begin met hardlopen samen met een groep mensen die ook een visuele beperking hebben. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 13, 2025

Ik ben eigenlijk ook best blij dat ik in het najaar begin met hardlopen samen met een groep mensen die ook een visuele beperking hebben. 

Oh wat goed ​@Anneke-Anna 😊🏃🏼‍♀️Alvast heel veel plezier gewenst!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Oh wat goed ​@Anneke-Anna 😊🏃🏼‍♀️Alvast heel veel plezier gewenst!

Dank je wel ​@Maja van KPN 

• August 13, 2025

Hier sinds vandaag na 16 jaar een nieuwerwetse back-roller voor het woon/werkverkeer en voor de kleine boodschappen. 😎

voor het woon/werkverkeer een in/uit te halen insert erbij genomen ivm mee te slepen laptop e.d. Oude was vaal, deels beetje versleten, kon eigenlijk nog wel even door maar had ik geen zin meer in 😛

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 13, 2025

Mooie, ik ken dat merk nog niet en moet toevallig ook een nieuwe hebben. Even opgezocht en deze lijkt me wel wat, ik wil eentje met veel inhoud. Er is ook zoveel keuze. 

• August 13, 2025

Jaaa! Er is echt wel teveel keuze wat dat betreft! Hier eigenlijk al jaren fan van Ortlieb, vindt het echt wel kwaliteit, en waterdicht. 5 jaar garantie, anderzijds zijn ook gewoon alle onderdelen los te kopen, en bij een rolsluiting komt er nooit water in vergeleken met een klep of ritssluiting. Deze is 20L en kleine vak is 3L. Ik kan er mijn laptop, stroomadapter, broodtrommel drinkfles en mok, deo, broodtrommel, etui, regenjas, broek, overschoenen en handschoenen. En nog wat klein spul mooi in kwijt. Heb deze  en Deze er dus ook bij.

Vaude is weer een directe concurrent van Ortlieb. Maar je hebt bijv ook Basil en Willex zij zitten er een klasse onder maar kwalitatief wel iets minder. En al die vago merken heb ik helemaal niks mee.

Mijn fiets heeft ook een MIK bagagedrager, die gebruik ik weer samen met een Willex dubbele fietstas van 46L met MIK sluiting voor de grote boodschappen. Maar met dat systeem kan ook die er mooi makkelijk op en af, en dan kan de woon/werktas met het QL2.2 systeem er zo weer op. Zo kan ik altijd makkelijk switchen 😅

Je hebt ook nog de Vario dat is zowel een rug als fietstas, moet je enkel een flap omdraaien.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 13, 2025

Echt een kenner jij 😅. Ik wil nu ook voor kwaliteit gaan, ik had een onbekendere van iets van € 60,- maar ik merk nu na 5 maanden dat het toch geen vakwerk is. Dank voor de tips!

• August 13, 2025

Hahahaha naja een kenner wil ik mijzelf nou niet noemen, maar daar ga je dan 🤣 succes met puzzelen,... Het gaat hier ook nooit over 1 nacht ijs hoor! En eerlijk, ik ben kwaliteit wat meer gaan waarderen, dat merk ik in gebruik, levensduur en gemak. Dan betaal je wel wat meer, maar je krijgt er wel heel veel voor terug. 

Mijn Willex heb ik al een keer vervangen ook, maar dat is 60€ en je kunt weer enkele jaren door.en boodschappen kunnen zwaar zijn,... Maar doe zowat alles op de fiets, alles behalve werk is binnen de 3km hier in de stad.

De ortlieb had ik bij de Bever even aan de tand gevoeld ivm iets ander materiaal en het extra vak (wel elders online besteld, want goedkoper) op de gok online kopen is mij veelste ingewikkeld.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De scharnieren met de baco naar binnen of naar buiten draaien. Dat vind ik zelf wel lastig dus ik doe maar wat en vergeet voor een volgende keer altijd welke kant op draaien 😉🫣

De poort moet dus omhoog en naar voren, gewoon met beleid draaien en kijken welke kant ie opgaat. 
Met mij win je de oorlog duidelijk niet in deze 😂

Haha toch bedankt😉

Hahahaha naja een kenner wil ik mijzelf nou niet noemen, maar daar ga je dan 🤣 succes met puzzelen,... Het gaat hier ook nooit over 1 nacht ijs hoor! En eerlijk, ik ben kwaliteit wat meer gaan waarderen, dat merk ik in gebruik, levensduur en gemak. Dan betaal je wel wat meer, maar je krijgt er wel heel veel voor terug. 

Dit herken ik ook wel inderdaad! Ik ben fan van Action en dergelijke, maar voor sommige producten geef ik liever iets meer geld uit. Mijn laptop rugtas gebruik ik nu al járen, heb tussendoor een andere geprobeerd, maar je merkt echt verschil.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 18, 2025

Ik ben wel blij met mijn oogst uit eigen tuin dit jaar 🍏🍐🍏 (heb meer dan op de foto’s)

De Doyenné du Comice peer en hand appel (welke weet ik niet zeker) 

Ik heb ook een walnoten boom die binnen 2 jaar al de hoogte van bijna 3 meter heeft bereikt en vol in blad staat, ben dus super benieuwd of en wanneer er noten aankomen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 18, 2025

Dat ziet er uit als een goede oogst ​@Anneke-Anna! Ik heb dit jaar voor het eerst een appelboompje en daar hangen er nu 10 aan en daar ben ik ook heel blij mee! Ben heel benieuwd hoe die gaan smaken 😊

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 18, 2025

Dat ziet er uit als een goede oogst ​@Anneke-Anna! Ik heb dit jaar voor het eerst een appelboompje en daar hangen er nu 10 aan en daar ben ik ook heel blij mee! Ben heel benieuwd hoe die gaan smaken 😊

Appel en peren bomen zijn leuk om in de tuin te hebben. Doen het altijd wel goed. 🍏🍐🍏 En voorjaar zo mooi in de bloesem 🌸🌸🌸

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 31, 2025

Heerlijk. Het is nu al rond 21:00 uur donker buiten. Kom maar op met de herfst! 😚

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 31, 2025

Heerlijk. Het is nu al rond 21:00 uur donker buiten. Kom maar op met de herfst! 😚

Dat het wat vroeger duister wordt, vind ik wel fijn maar de herfst mag van mij nog wel even wegblijven! Doe maar een lekkere 'Indian summer' 🙏🏻

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik moet zeggen dat ik eind januari/februari altijd wel weer klaar ben met de duisternis, maar nu vind ik het wel lekker dat het afkoelt. Kan niet wachten op de herfstkleuren en de regenbuien! Mits ik binnen zit. 🍂🍁☔

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 31, 2025

Ik moet zeggen dat ik eind januari/februari altijd wel weer klaar ben met de duisternis, maar nu vind ik het wel lekker dat het afkoelt. Kan niet wachten op de herfstkleuren en de regenbuien! Mits ik binnen zit. 🍂🍁☔

Haha, dit dus...😁

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 31, 2025

Oatmeal apple crumble 🫐🥮 met appels 🍏 uit eigen tuin word ik best blij van 😋