Skip to main content

Waar word jij nou echt blij van? :-)

• March 29, 2021
  • 967 reacties
  • 14328 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Toon eerste bericht

967 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat ziet er heerlijk uit, ​@Anneke-Anna!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Dat ziet er heerlijk uit, ​@Anneke-Anna!

Dank je! Smaakt ook echt naar meer 😆🥮 

• September 1, 2025

Jammer voor KPN, maar ik heb mij vandaag  voor 2 jaar opnieuw verbonden aan de blauwe concullega's,..

Eigenlijks zelfs nog een beter aanbod dan een nieuwe klant,.. 150mbit interweb voor onder de €30,- per maand, mij hoor je voorlopig niet, dus ben blij haha!

(En stiekum heb ik de hoop dat KPN die glaskabel in de komende jaren hier eens komt schieten), heb ik weer een excuus om over te stappen 😂

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • September 1, 2025

Wat mij echt blij maakt is een hele goede Formule 1 race met een mooi resultaat voor de sport. En natuurlijk antwoord kunnen geven op een (ingewikkeld) juridisch vraagstuk. 

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Ik ben blij dat ik inmiddels geen last meer heb van elke dag een hevige pijn. Herstellende met nog een behoorlijke weg te gaan. Dit jaar problemen gekregen... 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ahh nee, jammer je te zien gaan ​@JB22_

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Oohja, en nog een ander nieuwtje waar ik ook blij door ben. Inmiddels heb ik 2 verschillende hoortoestellen omdat ik enkele jaren terug links plotselinge doofheid ben gediagnosticeerd. 🤷🏼

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is allebei ook goed nieuws ​@Friesian, heb je dan een verschillende links en rechts of voor verschillende situaties verschillende hoortoestellen?

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 1, 2025

Ik heb 2 verschillende hoortoestellen met 2 verschillende oorstukjes en ook verschillen in grootte en batterij soorten. 

Links versterkt het gehoor meer dan rechts.En een bijhorende app op de telefoon. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 2, 2025

Jammer voor KPN, maar ik heb mij vandaag  voor 2 jaar opnieuw verbonden aan de blauwe concullega's,..

Daar zijn wij dan minder blij mee… 😝

Wat een goede berichten, ​@Friesian
Het klinkt alsof je inmiddels goed je weg hebt gevonden met de verschillende toestellen en de app. Mooi dat de techniek zo kan ondersteunen!

Merk je ook verschil in hoe je dagelijks dingen ervaart met deze combinatie?

Wat mij echt blij maakt is een hele goede Formule 1 race met een mooi resultaat voor de sport. En natuurlijk antwoord kunnen geven op een (ingewikkeld) juridisch vraagstuk. 

Tof! Heb je een favoriete coureur of team waar je extra blij van wordt, ​@Flitsend
​​​​​​

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 2, 2025

Ik ben echt MEGA blij met het (tot nu toe) ingevulde enquêtes van het KPN Community onderzoek 2025! 🤗😍😎

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

Ik ben echt MEGA blij met het (tot nu toe) ingevulde enquêtes van het KPN Community onderzoek 2025! 🤗😍😎

Ik ben blij dat jij blij bent! 😍🤗

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 2, 2025

Morgen. 

​​​​​​Shyrin schreef:

*Wat een goede berichten, ​@Friesian
Het klinkt alsof je inmiddels goed je weg hebt gevonden met de verschillende toestellen en de app. Mooi dat de techniek zo kan ondersteunen!

**Merk je ook verschil in hoe je dagelijks dingen ervaart met deze combinatie?

*Jazeker ​@Shyrin van KPN ik kan het volume links en rechts instellen, capaciteit van batterijen controleren. 

**Echt wel. Ik hoor nu bijvoorbeeld beter als een gesprek/overleg gaande is. Tijd terug nog 2 collega's tegen elkaar horen praten en zelfs tegelijkertijd weer de vogels die zongen.

Alleen heeft het 1 groot gebrek.........…

Ik kan nu niet meer zeggen dat als ik iets niet graag hoor dan ga ik op de goeje kant liggen.. 😡 😉 😀

• September 2, 2025

Nee. Je las verkeerd,..ik zat tot eeh 2018/19 ofzo bij kpn,.. maar die gare koper kabel is letterlijk onwerkbaar,.. en twee jaar terug kwam delta hier,.. nu bijna 1e jaar voorbij en kreeg dit toch wel wdherpe verlengaanbod dus  ga hier nog ff 2 jaar door

Kpn heeft hier in de stad ook plannen, dit is inmiddels al anderhalf jaar dezelfde status. Dus ik  verwacht ergens in de komende paar jaar dat de straten weer openliggen 😅 komen we dan weer eens terug 😋

Andere keuze is Ziggo maar die heeft hier al sinds @Home eind jaren 90 tot heden wel de overhand gehad, dus klaar mee en te duur.

Dus zit weer een beetje honkvast eigenlijk.

• September 2, 2025

Ik heb 2 verschillende hoortoestellen met 2 verschillende oorstukjes en ook verschillen in grootte en batterij soorten. 

Links versterkt het gehoor meer dan rechts.En een bijhorende app op de telefoon. 

Nice! Maar Check ff je huidige verzekeraar, tip van Flip hiero. Het komt teveel voor dat mensen niet juist  verzekerd zijn voor die nogal dure dingen. Mogelijk heb je naast je normale inboedel al aanvullend een all risk dekking o.i.d. heet per verzekeraar anders,  dan ben je vaak ook gedekt voor persoonlijke middelen. Kijk ook of dit buitenshuis te regelen is. Want de verzekeringen die ze bij de hoorapparaten zelf verkopen zijn vaak tergend duur. Op reis valt het vaak weer onder de bagage dekking van de reisverzekering.

Vaak genoeg meegemaakt dat het wordt afgewezen ivm niet juiste dekking bij verlies, diefstal of beschadiging.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Nee. Je las verkeerd,..ik zat tot eeh 2018/19 ofzo bij kpn,.. maar die gare koper kabel is letterlijk onwerkbaar,.. en twee jaar terug kwam delta hier,.. nu bijna 1e jaar voorbij en kreeg dit toch wel wdherpe verlengaanbod dus  ga hier nog ff 2 jaar door

Kpn heeft hier in de stad ook plannen, dit is inmiddels al anderhalf jaar dezelfde status. Dus ik  verwacht ergens in de komende paar jaar dat de straten weer openliggen 😅 komen we dan weer eens terug 😋

Andere keuze is Ziggo maar die heeft hier al sinds @Home eind jaren 90 tot heden wel de overhand gehad, dus klaar mee en te duur.

Dus zit weer een beetje honkvast eigenlijk.

ohhh nu je t zegt, volgens mij had je dit eerder wel eens genoemd inderdaad.

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 4, 2025

👍KPN heeft me vandaag blij gemaakt met deze verrassing in de brievenbus…….hopelijk kan ik en mijn maatje voor het raam straks deze  ⚡️gigantische snelheid ⚡️een beetje bijhouden op mijn 70e 🤣

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 5, 2025

Nieuwe klanten krijgen tegenwoordig een boekje in het installatiepakket met hoe contact op te nemen. Maar daar wordt dikke reclame gemaakt voor onze mooie community ♥️ 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 5, 2025

Nice! Kom allemaal maar door. 😁 Alleen jammer dat onderaan bij ‘Vragen?’ dan nog forum.kpn.com staat. 😕 Kijken of we dat ergens kunnen aankaarten!

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 5, 2025

Vanochtend om 08:00 uur begonnen met werken. Ben toen direct gestart met aftellen en kijk uit naar 16:30 uur vandaag, want heb dan weekend! 😁

Toffe bijkomstigheid, het wordt wordt mooi weer! Ga daar extra van genieten op mijn balkon. 😍

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 24, 2025

Blij van een paar Raven die ik op straat zie, de intelligentie straalt ervan af. Dat noemen we geloof ik de kleine dingen, nou ik vind dat grote dingen die de natuur ons schenkt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 24, 2025

Blij van een paar Raven die ik op straat zie, de intelligentie straalt ervan af. Dat noemen we geloof ik de kleine dingen, nou ik vind dat grote dingen die de natuur ons schenkt.

Helemaal met je eens ​@Otto70! Het schijnt dat raven qua intelligentie vergelijkbaar zijn met chimpansees. 

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • September 25, 2025

Een bijzonder moment; de geboorte van dochter begin deze maand! Iedereen is gezond! Vandaar ook mijn spontane afwezigheid ;) 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 25, 2025

Van harte gefeliciteerd ​@Flitsend! Dat is inderdaad een moment om te koesteren! Fijn dat het goed gaat :-) . 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Felicitaties ook voor de moeder! ​@Flitsend Mooi dat alles goed gaat.