Skip to main content

Waar word jij nou echt blij van? :-)

• March 29, 2021
  • 967 reacties
  • 14329 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Toon eerste bericht

967 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Vandaag werd ik met dit ineens KOUDE en druilerige weer heel blij van het opzoeken en weer aantrekken van mijn winterjas!  daarnaast extra blij natuurlijk van mijn lekkere warme bakje koffie 😋☕

Hier idem ​@Alexandra van KPN , koffie, zelfs te kiezen uit 4 smaken uit het KPN assortiment, met een koekje er bij, ‘blij’ toe 😊. Om warm te blijven gebruik ik bij voorkeur geen winterjas maar een Irish coffee, heerlijk! 🤗.  

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Eigenlijk is blij een verkeerd woord maar Ik heb ondanks het gemis, de momenten die nog pijn doen de gedachte dat ik Billy een hoop ellende heb bespaard. En dat geeft me een beetje een goed gevoel, zal met de tijd nog wel beter worden.

Nogmaals veel sterkte met het verlies, wat overblijft zijn de mooie herinneringen 🕯️

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Eigenlijk is blij een verkeerd woord maar Ik heb ondanks het gemis, de momenten die nog pijn doen de gedachte dat ik Billy een hoop ellende heb bespaard. En dat geeft me een beetje een goed gevoel, zal met de tijd nog wel beter worden.

Wat een lieverd. 

Doe me denken aan Guus, onze King Charles die enige jaren geleden overleed als gevolg van een levershunt. 
Hoewel ik in mijn leven heel wat narigheid heb gezien, trok ik het overlijden van die hond echt niet. 
BIj gelegenheid post ik een foto van hem. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Van het weekend op de markt hak honing gekocht. Toch wel erg fijn nu ik verkouden ben. Ik had er nog nooit van gehoord maar ben er nu toch wel erg blij mee. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 18, 2025

En we zijn weer terug. Wat een fantastische vakantie. Ik kan wel 100e foto’s delen maar dit forum is daar niet de juiste plaats voor. Heb tientallen dolfijnen zien zwemmen, maar ook walvissen en orka’s. Zoals eerder gedeeld heb ik gezwommen met haaien in een kooi. (En een zeehond). Verder heb ik de Big5 gezien, en een cheeta een kill zien maken en opeten. Afschuwelijk en heel bijzonder om te zien. Ik ben omsingeld door olifanten en giraffen en een gang stokstaartjes zien wakker worden en allemaal 1 voor 1 uit het holletje komen om op te warmen. 

Als kers op de taart heb ik ook mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en die mag ik dan nu mijn verloofde noemen. Er is nog geen datum geprikt voordat iemand het vraagt. 

Bij thuiskomst heeft KLM mooi onze koffers doorgestuurd naar Frankrijk in plaats van de bagageband, inmiddels is de koffer van mijn verloofde met een koerier onderweg en komt die hopelijk vanavond aan en mijn koffer is nog kwijt. Ook had mijn broer heel het huis versierd maar in plaats van helium had hij de ballonnen vast geplakt met stickers. Bij het eraf halen kwam mooi het verf en stucwerk mee, maar dit mag de pret van deze fantastische vakantie niet drukken. In principe heb ik een goede reisverzekering indien me bagage niet gevonden wordt en dan wordt het maar even plamuren en verven. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Oh gefeliciteerd! Wij_Combineren kan dus straks als familienaam op de deur! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 18, 2025

Wat prachtig dit ​@Ik_Combineer. Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen gewenst!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 18, 2025

Dat klinkt als een topvakantie, met een schitterend hoogtepunt 💍 Van harte gefeliciteerd!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 18, 2025

Hij is weer terug 🎉🎊👏🏾🥳 en van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Wat ontzettend leuk en zo te lezen was jullie vakantie er echt één om niet te vergeten: gaaf hoor!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • November 18, 2025

Als kers op de taart heb ik ook mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en die mag ik dan nu mijn verloofde noemen. Er is nog geen datum geprikt voordat iemand het vraagt. 

Gefeliciteerd!!
Betekent dit dat straks de hele community welkom is voor gebak?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 18, 2025

Wow ​@Ik_Combineer! Dat klinkt als een vakantie die je niet snel zult vergeten. En gefeliciteerd met de verloving! 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 18, 2025

@Ik_Combineer Van harte gefeliciteerd! Welkom terug

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 18, 2025

Ooooohhh wat leuk dit!! Heel erg gefeliciteerd ​@Ik_Combineer 😃

En ook welkom terug en mooi dat jullie het zo mooi hebben gehad 😊

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 18, 2025

Een mooie vakantie en een heel mooi moment in jullie leven samen !!

Van harte gefeliciteerd ​@Ik_Combineer .

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Welkom terug ​@Ik_Combineer, wat een fantastische vakantie en dat is een prachtige kers op de taart met jullie verloving: gefeliciteerd! 😍

Ik hoop dat je koffer gauw boven water is, en het verf- en herstelwerk meevalt. En, we zijn blij dat je er weer bent!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom thuis ​@Ik_Combineer, gefeliciteerd met de verloving! Dubbel onvergetelijke vakantie dus 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 19, 2025

Gefeliciteerd!!

Dat is meer een vraag voor Shyrin 😅

Dankjewel allemaal. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 19, 2025

Welkom terug, ​@Ik_Combineer! Volgens mij hebben jullie echt een top vakantie gehad, eentje om nooit meer te vergeten! Gefeliciteerd met jullie verloving💍💕

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • November 19, 2025

Wat mooi ​@Ik_Combineer! Gefeliciteerd! 💚 Ik hoop dat je bagage ook snel weer terecht is. Ik moet binnenkort ook met KLM vliegen en hoop niet dat ze dan hetzelfde grapje uithalen. 😭

In elk geval heel fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad en fris nieuw verloofd bent! 💕💞

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 19, 2025

Dat is meer een vraag voor Shyrin 😅

Ik regel ALLES! Een boot, een felgroene Audi E-tron GT, Louis, gebak, zang en dans: zeg maar waar en wanneer!!! 😁😎

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 22, 2025

Yeah, he's back! We hebben je gemist hoor ​@Ik_Combineer 😁.
Wat is dat maandje snel voorbij gegaan zeg...Zo te lezen hebben jullie een geweldige vakantie gehad. Veel meegemaakt, gezien en beleefd. En inderdaad, wow, een extra speciale kers op de taart! Van harte gefeliciteerd met jullie verloving, hieperdepiephoera! 🤗😍

Groetjes van ons allen aan je verloofde! 😊

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 22, 2025

Gefeliciteerd ​@Ik_Combineer , klinkt als een topvakantie en inderdaad een hele mooie kers op de taart 👌🏻

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 22, 2025

Vandaag en morgen lekker weer veel voetbal op tv! 😍

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 22, 2025

Gelukkig wel ​@Raspberry! Nog specifieke wedstrijden waar je dit weekend naar uitkijkt? 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 22, 2025

Gelukkig wel ​@Raspberry! Nog specifieke wedstrijden waar je dit weekend naar uitkijkt? 

Haha, inderdaad gelukkig wel. Ik ben dol op voetbal. En los van alles, kijk ik echt uit naar het WK van volgend jaar. Wat is dat toch een fantastisch evenement! 😍

De Nederlandse en sommige buitenlandse competities volg ik volop. Ben dikke Feyenoord-fan! Dus dat staat met stip op 1. Morgen Feyenoord-NEC, Heerenveen-AZ. En ga ook kijken naar Elche - Real Madrid morgenavond. Straks NAC-PSV, Heracles -GA Eagles. Sparta-Fortuna. Ben dit weekend vrij, kan dus heel veel wedstrijden kijken. 

En jij? 😁