Skip to main content

Waar word jij nou echt blij van? :-)

• March 29, 2021
  • 967 reacties
  • 14330 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Toon eerste bericht

967 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 23, 2025

Gisteravond heb ik mijn club een hele pijnlijke thuisnederlaag zien lijden tegen Excelsior, het was echt om te janken. Met of zonder Heitinga, het blijft dramatisch! Wat dat betreft momenteel wel jaloers op de concurrenten met Bosz en Van Persie. Heb gisteravond ook nog een stukje Spaans voetbal gekeken en natuurlijk Match of the Day op BBC gekeken! En vanmiddag zal ik ook wel weer kijken 😅

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • November 23, 2025

En vanmiddag zal ik ook wel weer kijken 😅

Ja, dit is het voordeel voor fans van grote clubs, vanmiddag heb je de kans te juichen bij PEC - Ajax 😇

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 23, 2025

Die laat ik aan me voorbij gaan ​@TDN 😅

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 23, 2025

“Wat dat betreft momenteel wel jaloers op de concurrenten met Bosz en Van Persie” 

…… en wat te denken van Maarten Martens ? ​@Jan van KPN 😀 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 23, 2025

Ik was meer fan van de voetballer Maarten Martens dan van de trainer; vond het een mooie speler om naar te kijken en als trainer./coach vind ik zijn interviews altijd een beetje moeizaam ofzo! 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 23, 2025

Ik was meer fan van de voetballer Maarten Martens dan van de trainer; vond het een mooie speler om naar te kijken en als trainer./coach vind ik zijn interviews altijd een beetje moeizaam ofzo! 

Klopt ​@Jan van KPN , maar het gaat uiteindelijk om de bal door de spelers zo te laten rollen dat de club wint, niet zozeer wat de trainer in interviews ons voorschotelt. Maar je hebt wel gelijk, Maarten is geen duidelijke prater.  

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 23, 2025

We gaan er vanmiddag weer lekker voor zitten en hopelijk krijgen we nog een paar goede potjes met veel mooie doelpunten voorgeschoteld 🙏🏻

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 24, 2025

Waar ik ook blij van wordt?……... dat onze klok na een half jaar in reparatie te zijn geweest weer op zijn eigen vertrouwd plekje staat en weer de juiste tijd aangeeft. Dit oude instrument heeft weinig economische waarde maar emotionele waarde des te meer! 🕰 🙂.

Jasper van KPN
Moderator

Zo'n emotionele waarde is meestal ook niet in geld uit te drukken, dus ik snap heel goed dat het je blij maakt dat de klok terug is! 😊

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 24, 2025

@Berrie_Kaas Mooie klok! Blij dat ie weer terug is op zijn plekje. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wauw wat een mooie klok ​@Berrie_Kaas! Wat fijn dat je 'm na zo lang eindelijk terug hebt.

Ik word ook héél blij van die twee super schattige katjes die je er naast hebt staan 😍

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 24, 2025

-- Ik word ook héél blij van die twee super schattige katjes die je er naast hebt staan 😍 --

We hebben er meer nog ​@Alexandra van KPN , helaas geen echte meer. Altijd echte katten gehad totdat we ruim 10 jaar geleden verhuist zijn van een vrijstaand huis naar een (mooi) appartement. Een klein jaar voor de verhuizing ging de ‘laatste poes’ dood en hebben we besloten geen ‘nieuwe’ meer te nemen. Een kat moet in en uit kunnen lopen en dat kan nu niet meer. Na ruim 40 jaar katten te hebben gehad was het best even wennen, maar nu is het prima.   

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Awh, het aandenken aan de katjes met zulke lieve beeldjes is heel mooi ​@Berrie_Kaas. Ik snap wel dat je in een appartement niet voor een nieuwe kat (of katten) gekozen hebt, ben helemaal met je eens dat ze naar buiten moeten kunnen gaan. Hopelijk kan je een beetje meegenieten met de katjes in de community, zoals in het huisdierentopic 💞

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Nou, vooruit dan, nog één plaatje van enkele katten waar vooral mijn vrouw blij van wordt: de katten van Rosina Wachtmeister. Deze hebben grote voordelen t.o.v. echte katten: geen voer, geen kattenbak en geen kosten voor de dierenarts. Spinnen doen ze echter ook niet en dat is wel jammer! Met af en toe even afstoffen zijn ze tevreden 😊.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ohhhhh zo leuk ​@Berrie_Kaas!! 

Ik heb dan zelf twee schattige harige monsters thuis, maar ik heb ook een vergelijkbaar kattenbeeldje. Deze heb ik tijdens mijn laatste bezoek aan Aruba gekocht, in een winkeltje van een lokale artiest. Ik kon 'm niet laten staan 😍

• November 27, 2025

Pandjesbaas van 9 extra woningen,…

gelukkig zijn bijgebouwen op hetzelfde adres meeverzekerd,…

Méér kerst komt er nog niet,...  Eerst eerste week december maar door,..

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 27, 2025

Hahaha, prachtig! Vind ik leuk.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

Vandaag een Apple watch serie 11 gescoord. Geïnspireerd door ​@Roy74, inderdaad veel muziek mogelijkheden. Snel een multisimmetje gedaan en téveel mogelijkheden. Volgende week weer een weekje op pad, kunnen we het gelijk uitproberen in de bossen in Drenthe. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 28, 2025

Vandaag een Apple watch serie 11 gescoord. Geïnspireerd door ​@Roy74, inderdaad veel muziek mogelijkheden. Snel een multisimmetje gedaan en téveel mogelijkheden. Volgende week weer een weekje op pad, kunnen we het gelijk uitproberen in de bossen in Drenthe. 

Daar krijg je geen spijt van. Ik werd door een collega het mes op de keel gezet om een klokje te nemen maar ik wil dit apparaatje niet meer kwijt. Je kunt er zelfs klok op kijken.

Multisim is perfect. Ik laat de mobiel tegenwoordig zelfs wel eens thuis. Vergeet niet je wallet te vullen met je pinpas want betalen doe ik er ook mee. In zwembaden is dat zo fijn zodat telefoon in het kluisje kan blijven.

Veel plezier ermee en geniet natuurlijk van de mooie bossen in Drenthe. Heerlijk die rust daar.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 29, 2025

Ik zou blij worden als ik eindelijk aangesloten wordt op glasvezel van KPN.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zijn dat van die huisjes die je kunt krijgen via de Postcode Loterij ​@JB22_ ? 

• November 29, 2025

@Jeroen van KPN haha ja! Alle negen, niet mijn idee maar ze moesten dus Chromegoud kleurig worden,.. 

Er waren er al vier, dit jaar weer een bon, één extra binnen familie gekregen. En de andere drie afgelopen  maandag op kantoor zitten schooien,... Daarna tijdens lunch de Appie overvallen en vijf meegenomen en die bijbehorende ledjes zijn al weg hoor, we stoppen er gewoon een waxinelichtje in.

Afgelopen woensdag had ik een verlofdag, dus toen een beetje wezen klooien.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 29, 2025

Ik ben ontzettend blij dat ik over een paar weken een koor mag begeleiden op piano met o.a. het nummer dat al heel lang mijn favoriete kerstnummer is: Driving Home For Christmas van Chris Rea.

Is zó leuk om te spelen! Kicken!

Genieten jullie ook van dit fantastische nummer en van die piano?

Achtergrond van dit nummer:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Driving_Home_for_Christmas

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • November 29, 2025

Ik speel geen piano maar keyboard met mijn beperkte talent, dus gebruikt ik of een App of een Video om te zien welke toetsen ik moet wanneer drukken 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 29, 2025

Je kunt er zelfs klok op kijken.

Dat is een hele geruststelling 🫢! Leuk ook om te schakelen tussen wijzerplaten. Alleen jammer dat de wijzerplaat van de Zwitserse spoorwegen er niet tussen zit. Ik heb ook een ‘analoog’ klokje van Mondaine, met een stop en go functie, net als de stationsklokken.

Inmiddels al aardig op weg in de spelonken van de smartwatch 😜