Skip to main content

Waar word jij nou echt blij van? :-)

• March 29, 2021
  • 1014 reacties
  • 15269 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Toon eerste bericht

1014 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Wat een jolijt! Jij weet de kleine dingen te vieren ​@Ik_Combineer 😁 Maar waar vind ik die nieuwe MijnKPN icon? 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

@Arjan van KPN Icoon komt mee met de update en is zichtbaar na installatie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Gisteren was het een prachtige dag: strak blauwe hemel met een heerlijk zonnetje en tulpen mogen plukken in een pluktuin! Daar word ik blij van 😁😍

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 23, 2026

Ik word blij dat ik in de KPN app nu aangesproken wordt met mijn voornaam. Zo gaan we tenslotte inmiddels met elkaar om KPN 😃

En ook ben ik vrolijk door de tip met het oranje getint icoon in dit topic 🥳

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Haha wat leuk dat je die optie gevonden hebt Roy! Zo, extra kleurrijk aangesproken bij deze. ✨

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

Ik word blij dat ik in de KPN app nu aangesproken wordt met mijn voornaam. Zo gaan we tenslotte inmiddels met elkaar om KPN 😃

Blij met je eigen voornaam in de KPN app ​@Roy74 ? Ik ook, maar we hebben het zelf ingevoerd, het is dus onze eigen schuld! 😂🤣 🤗. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 24, 2026

Blij met je eigen voornaam in de KPN app ​@Roy74 ? Ik ook, maar we hebben het zelf ingevoerd, het is dus onze eigen schuld! 😂🤣 🤗. 

Dat klopt helemaal ​@Berrie_Kaas maar dan nog ziet dat leuker uit dan de zakelijke contract naam 😅

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 24, 2026

Ik ben er helemaal blij van geworden dat ook de oudste zoon is geslaagd op de huizenmarkt. Eind vorig jaar deed hij een bod op de eerste woning(!) die bij hem voorbijkwam. En hij is het geworden!

Na maanden van klussen hebben we gisteren alle grote spullen naar zijn appartement verhuisd, dus binnenkort kan hij over. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 24, 2026

En waar ik ook blij van werd: hoe eenvoudig was het om de tv+ box van kpn te installeren (ja, hij heeft ook een kpn-abo genomen 😀). De installatie was een fluitje van een cent!

Daarentegen was een paar weken geleden de installatie van de experiabox moeizaam. De inloggegevens van de wifi die op de achterkant van het modem stonden, klopten niet dus dan loop je al snel vast. Waar ik vervolgens tóch weer heel blij van werd, was de deskundige hulp van de mevrouw van de helpdesk. Zij zorgde ervoor dat de juiste inloggegevens in de experiabox werden gezet. Mooi dat dat kan! Dus ook hier was ik heel blij mee!

Dus 2x dank, kpn!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik ben er helemaal blij van geworden dat ook de oudste zoon is geslaagd op de huizenmarkt. Eind vorig jaar deed hij een bod op de eerste woning(!) die bij hem voorbijkwam. En hij is het geworden!

Na maanden van klussen hebben we gisteren alle grote spullen naar zijn appartement verhuisd, dus binnenkort kan hij over. 

Dat is mooi nieuws! Het kan soms echt een ware zoektocht zijn om een huis te vinden. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 24, 2026

En waar ik ook blij van werd: hoe eenvoudig was het om de tv+ box van kpn te installeren (ja, hij heeft ook een kpn-abo genomen 😀). De installatie was een fluitje van een cent!

Daarentegen was een paar weken geleden de installatie van de experiabox moeizaam. De inloggegevens van de wifi die op de achterkant van het modem stonden, klopten niet dus dan loop je al snel vast. Waar ik vervolgens tóch weer heel blij van werd, was de deskundige hulp van de mevrouw van de helpdesk. Zij zorgde ervoor dat de juiste inloggegevens in de experiabox werden gezet. Mooi dat dat kan! Dus ook hier was ik heel blij mee!

Dus 2x dank, kpn!

Mooi die vergroening 💚

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 24, 2026

Dat had met de huidige huizenmarkt inderdaad een heel stuk langer kunnen duren. Mooi dat hij nu bijna over kan. Enne, heeft hij ook al een Community account aangemaakt? 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 24, 2026

Enne, heeft hij ook al een Community account aangemaakt? 😁

Nee, dat nog niet... 😑

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 24, 2026

Jeugd van tegenwoordig… 🤣