Skip to main content
Vraag

Waarom is mijn KPN Community naam zonder overleg aangepast?

• September 22, 2026
  • 9 reacties
  • 123 keer bekeken

Is provider aan het prutsen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Waarom hebben jullie mijn naam verandert zonder mij even te vragen of in te lichten??

mijn naam is “kpn is weer aan het prutsen”

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 22, 2026

Hallo ​@Is provider aan het prutsen ,

De reden van de aanpassing is dat de naam “KPN” niet toegestaan is in jouw naam op dit platform. 

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • September 22, 2026

Hallo ​@Is provider aan het prutsen , het is inderdaad zoals ​@Noordzee aangeeft, KPN in de naam is niet toegestaan, zo staat het ook in de huisregels:

KPN in een gebruikersnaam. Alleen officiële leden van het KPN Community Team hebben [naam] van KPN als gebruikersnaam.
Zien we toch ‘KPN’ in je gebruikersnaam staan? Dan passen we die aan en brengen we je via een persoonlijk bericht (PB) op de hoogte.

Wat je wel ontvangen zou moeten hebben is dus een persoonlijk bericht (PB) o.i.d.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Is provider aan het prutsen. Ik snap dat het vervelend is als je merkt dat je gebruikersnaam is aangepast zonder dat je hiervan op de hoogte was.

In onze huisregels staat dat het woord ‘KPN’ niet in een gebruikersnaam mag worden gebruikt. Daarom is je naam aangepast.

Wil je liever een andere gebruikersnaam? Laat me dan weten welke naam je graag wilt gebruiken. Dan pas ik die voor je aan. 🙂

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Persoonlijk vind ik ook de naam “is provider aan het prutsen” niet een echte naam.

Als titel voor een topic snap ik deze omschrijving wel, maar als naam niet.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

In onze huisregels staat dat het woord ‘KPN’ niet in een gebruikersnaam mag worden gebruikt. Daarom is je naam aangepast.

Wel jammer dat deze voorwaarde niet in onderstaand opgenomen is:

https://community.kpn.com/site/terms

JanD
Wijsgeer
  • September 22, 2026

Ja hoor ​@Dicksooo , binnen die voorwaarden wordt dus ook verwezen naar de huisregels, dus het staat er gewoon in.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Bedoel je dit “KPN kan wijzigingen aanbrengen aan deze gebruiksvoorwaarden of huisregels.” beste ​@JanD ? Dat is geen verwijzing naar de Huisregels, meer de stelling dat de aldaar betreffende voorwaarden als huisregels gezien kunnen worden.

Of zie jij ergens in die tekst een link naar de huisregels? Misschien heb ik een betere bril nodig want ik kan dat niet ontdekken.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Ik denk dat dit een beetje in de buurt komt.…

Je gaat ermee akkoord om geen informatie, foto’s, handelsmerken/namen/ logo's of andere informatie op te nemen in je profiel of handtekening die ongepast, aanstootgevend zijn, of in strijd zijn met de privacyrechten of intellectuele eigendomsrechten van KPN, van de aan KPN verbonden ondernemingen of van een derde partij.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

No cigar, not even close.