Skip to main content

Dit is een open vraag:

Waarom, als ik een vraag/klacht of noem het frustratie, in het forum in breng ik alleen maar KPN verdedigende antwoorden krijg. Kan iemand mij dat uitleggen.

Toch is het zo @wjb .Maar vooral dat ik bij problemen met de box 12(bijvoorbeeld met een SMA) aangaf om hem om te ruilen voor een V10.

Ook bijvoorbeeld over het trucje van de wifimanager destijds door oud-moderator @Bart_ 

 


Topic is nu al gelukt eindelijk andere geluiden van andere forum gebruikers, bedankt een ieder.

Dit gaat de goede kant op.


Je kan je grieven altijd kwijt op het daadwerkelijk openbare https://providerforum.nl/ in plaats van dit door KPN gehoste forum.


Toch is het zo @wjb .Maar vooral dat ik bij problemen met de box 12(bijvoorbeeld met een SMA) aangaf om hem om te ruilen voor een V10.

Daar zal niemand je op aangesproken hebben.

 

Ook bijvoorbeeld over het trucje van de wifimanager destijds door oud-moderator @Bart_ 

Heb je een link naar het topic want ook hier kan ik me niet voorstellen dat je hier op aangesproken bent.

 

En had ooit een topic aangemaakt met daarin de tip om je VIP1853 om te ruilen, PB van Maja dat zei het verwijderd had, dat PB openbaar gepost, een PB van Nadia gehad dat dat ook niet mocht.

Als jij de inhoud van een PB publiek post dan is het niet meer dan terecht dat je daar op aangesproken wordt. Ook een verzender van een PB moet ervanuit kunnen gaan dat zo'n bericht P blijft.


jammer obelisk, het gaat niet over mijn grieven…. Gemiste kans voor een goede discussie.


Dat laatste heb je gelijk in.

Dat ik aangesproken werd was via PB, zal dit daarom dan ook maar niet delen.Maar geloof mij maar dat het echt zo is.


WJB alles moet gezegd kunnen worden ook is het P.


WJB alles moet gezegd kunnen worden ook is het P.

Maar het is echt "not done" om iets wat je in privé berichten bespreekt publiek te maken door het te posten op het forum.


wel het het de zaak dient, dat is het zelfde als in de politiek, achterkamertjes overleg, dus als het relevant is openbaar maken, wel had er overleg kunnen plaats vinden om te melden dat het openbaar gaat worden.


wel het het de zaak dient, dat is het zelfde als in de politiek, achterkamertjes overleg, dus als het relevant is openbaar maken, wel had er overleg kunnen plaats vinden om te melden dat het openbaar gaat worden.

Nooit, maar dan ook echt nooit moet je zaken die je privé bespreekt openbaar maken. Daarmee word je een zeer onbetrouwbare gesprekspartner en ik vind het zeer terecht dat je daar op aangesproken wordt. Het is wat mij betreft echt "not done".

Verder moet je het hier wel heel bont maken om het voor elkaar te krijgen dat een bericht verwijderd wordt. Ik denk dat ik KPN al behoorlijk vaak tegen de schenen geschopt heb maar, nogmaals, ik kan me echt niet heugen dat ik daar ooit op aangesproken ben.


jammer obelisk, het gaat niet over mijn grieven…. Gemiste kans voor een goede discussie.

Dit voelt alsof er alleen discussie mogelijk is als er geen tegenspraak is, maar zo werkt de echte wereld niet. Je kan niet verwachten dat iedereen het met je eens is. Ik ken jou specifieke zaak niet, mijn opmerkingen waren meer in het algemeen.


Ja, je hebt gelijk @wjb .

Excuses daarvoor.

Maar echt heel bont had ik het zeker niet gemaakt hoor.


we agree to disagree


we agree to disagree

En daar is niets mis mee. Als iedereen het altijd maar eens is met de ander dan helpt ons dat niet verder. Met elkaar discussiëren zorgt ervoor dat we van elkaar kunnen leren.


Zeker @wjb en @hgjm .

Ik heb ook zeker wel fouten gemaakt terwijl ik hier zat, maar dat betekend niet meteen dat elke waarschuwing terecht was.


Ik ben erg groen achter me oren dus kan begrijpen als mensen me erg “pro-kpn” vinden. Toch probeer ik wel zo neutraal mogelijk te antwoorden ondanks dat dat wel lastig is, is en blijft me werkgever. (Waar ik dagelijks met zeer veel plezier bij werk) 


Bijt niet in de hand die voedt. Ik dat begrijp ik volkomen, ik gaat mij om de mensen die niet bij kpn werken.


Voordat er woorden uit context worden gehaald wat al een beetje gebeurd; ik bedoel er persoonlijk mee dat ik het netjes antwoorden soms lastig vindt. Ik kom uit Rotterdam en kan best grof zijn, maar op dit forum zal ik niet heel veel verder komen dan dat ik een situatie naar vindt. Heeft dus weinig met het bijten van mijn voedende hand te maken.   


Waarom uberhaupt dit topic?

Omdat het voor iedereen vrij is een topic te starten en een vraag te stellen.

Ja maar dit is het zoveelste topic waarin mensen en vooral superusers weer de volle laag met ellende over zich heen moeten krijgen. Ik ben daar wel een beetje klaar mee.  TS wil graag mensen tegen elkaar opzetten met dit topic.


Waarom uberhaupt dit topic?

Omdat het voor iedereen vrij is een topic te starten en een vraag te stellen.

Ja maar dit is het zoveelste topic waarin mensen en vooral superusers weer de volle laag met ellende over zich heen moeten krijgen. Ik ben daar wel een beetje klaar mee.  TS wil graag mensen tegen elkaar opzetten met dit topic.

Hallo @Chrizziey je kunt ook stoppen met het superuser zijn en weer ‘gewoon’ forumlid worden, net als ik, dan krijg je de shit misschien ook, maar voel je je niet meer verantwoordelijk als superuser en hoef je iedere reactie niet meer op een goudschaaltje te wegen, wel binnen de forumregels natuurlijk.

 


Off-Topic:

... en hoef je iedere reactie niet meer op een goudschaaltje te wegen, ...

Wat een rare gedachte dat je als "super"user iedere reactie op een goudschaaltje zou moeten wegen. Niets is minder waar, een "super"user is uiteraard gewoon vrij om te reageren hoe hij/zij dat wil.

 

Laten we ook weer snel terugkeren op het issue dat @hgjm hier aankaart.


Dit is een open vraag:

Waarom, als ik een vraag/klacht of noem het frustratie, in het forum in breng ik alleen maar KPN verdedigende antwoorden krijg. Kan iemand mij dat uitleggen.

Omdat de meeste klanten van KPN, of ze nu wel of niet op dit forum actief zijn, geen problemen hebben met de door KPN geleverde diensten. U stelt hier een probleem met KPN van uw kant aan de orde , dan is het toch ook logisch dat u antwoorden krijgt die positief zijn vanuit het oogpunt van diezelfde tevreden klanten. Als dat anders zou zijn , zou ook ik een van de eersten zijn die dat aanhangig zal maken bij KPN. Dat heeft in mijn ogen helemaal niets van doen met de superusers van dit forum.

Ik heb u mijn advies al eerder in dit topic gegeven met een link waar u een klacht kunt deponeren bij KPN. Dat is het, u heeft een klacht en die gaat met dit topic niet opgelost worden, dus zult u een andere weg moeten bewandelen om uw "gelijk" te krijgen. Van mijn kant veel succes met het oplossen van uw klacht.


Misschien moet je het ook gewoon accepteren dat je niet altijd je zin krijgt. Dat je niet krijgt wat je wilt. Dat je gewoon zelf een betere oplossing moet zoeken. Overstappen naar ziggo bijvoorbeeld. 

Een klacht indienen over de lage snelheid van de telefoonlijn van 30 jaar oud naar een wijkcentrale die heel ver weg staat is zinloos. Klagen over dat aanleg van glasvezel lang duurt, langer dan was belooft is ook gewoon zinloos. Je kan het best doen, klagen, maar houd er rekening mee dat het geen resultaat heeft. En accepteer dat dan gewoon.


Nick83 Beste, accepteer dan maar gewoon, interessant, Nick83 als jou gezegd wordt “SPRING” dan vraag jij hoe hoog mevrouw/mijnheer. Ik betaal voor 22 mb krijg onder de 10 mb, dat moet ik accepteren, er is, door een medewerker, toegezegd ( dit geprek wordt opgenomen voor ... enz enz. ) dat glasvezel mijn huis zal bereiken in 2022 en dan moet ik op mijn rug gaan liggen en me overgeven, dacht het niet, sommige van ons hebben wel een ruggengraad.

Maar beste Nick83 meng je A.U.B niet meer in mijn discussies. 🤐


Hallo @Chrizziey je kunt ook stoppen met het superuser zijn en weer ‘gewoon’ forumlid worden

Kan, maar ik laat mij niet wegjagen door een paar laffe anonieme schreeuwertjes. Die willen dit graag bereiken met hun gedrag en daar laat ik mij niet door wegjagen.  
 

Maar beste Nick83 meng je A.U.B niet meer in mijn discussies. 🤐

@hgjm Het staat hem vrij om te reageren. Anders moet je niet dit soort topics openen als je geen reacties wilt.