Skip to main content
Vraag

Wat ga je doen wanneer je niet van voetbal houdt?

• June 10, 2026
  • 10 reacties
  • 132 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

De televisie staat straks bij de wereldkampioenschappen voetbal weer “stijf” van de voetbal waar ik niet van houd. Zo af en toe kijk ik naar dames voetbal en dat is een verademing ten opzichte van het heren voetbal.

Wat ga je doen als je zoals ik niet van voetbal houdt?

10 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 10, 2026

Slapen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Helper
  • June 10, 2026

Slapen?

Dàt wordt dan wel een héééél lange slaap………….

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 10, 2026

Dàt wordt dan wel een héééél lange slaap………….

Heel lang is het sowieso niet, de wedstrijd om 21:00 is misschien te vroeg om te ga slapen, maar andere beginnen om 00:00, 03:00 of 05:00 dus van 0u tot 7u kan ik makkelijk doorslapen 😴

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Met enige schaamte moet ik bekennen dat ik nu pas besef dat de wedstrijden voor ons op onhandige tijden zullen zijn 😅 Nog helemaal niet bij stilgestaan! Ik ga me aanmelden voor team ‘ik zie het de volgende ochtend wel’ 😬

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Helper
  • June 10, 2026

Met enige schaamte moet ik bekennen dat ik nu pas besef dat de wedstrijden voor ons op onhandige tijden zullen zijn 😅 Nog helemaal niet bij stilgestaan! Ik ga me aanmelden voor team ‘ik zie het de volgende ochtend wel’ 😬

Er is nog een erg vervelende “bijwerking” van dit wereldkampioenschap voetbal. In Amerika en midden Amerikaanse landen een voetbal wedstrijd live mee te maken is een dure “aangelegenheid” (dure vliegreis, dure overnachtingen en dure toegangskaarten) en er zullen daarom maar weinig Nederlanders zijn die een dikke beurs hebben en dat live gaan meemaken……… Dit is nu alleen weggelegd voor de super rijke mensen met een goed gevulde beurs.

• June 10, 2026

Voor mij veranderd er weinig wij kijken hoofdzakelijk naar films en series bij streamdiensten.

En er is geen voetbal op History channel behalve de nu al irritante voetbal reclames waaronder die van KPN alsof de signaaldrager het verschil maakt. 

Jasper van KPN
Moderator

Dit weekend ga ik de F1 in Barcelona kijken, en daar omheen de 24 uur van Le Mans ook. Dus die dagen heb ik genoeg andere dingen om te zien.

En de dagen er omheen kan ik nog wel wat klusjes in huis verzinnen 😁

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zelf ben ik ook niet zo erg into the voetbal 😊 Heb ik een hele goede oplossing voor: heerlijk lezen! Of als het droog is even lekker wandelen, en dan lezen 😂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2026

Ik kijk alleen Nederlands elftal mits ze niet veel later dan 22:00 uur aftrappen. 

Verder genoeg leuke opgenomen series (voornamelijk bbc nl), netflix, Videoland. Voldoende te kijken. 

En Formule 1 is er ook.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb helemaal niets met voetbal (überhaupt niet zoveel met sport om naar te kijken), dus ik kijk wat ik anders ook kijk: series die ik opgenomen heb, af en toe iets via een streamingsdienst. En verder is een boek lezen, of een spel doen ook een hele goede besteding van mijn tijd.