Skip to main content

Wat vinden jullie van de KPN performance dit jaar?

• November 28, 2025
  • 0 reacties
  • 23 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

De laatste maand van het jaar komt er weer aan en dat is de tijd van de lijstjes en ook kijken we graag terug. Wat vinden jullie van de prestaties van de KPN diensten dit jaar? Positief of zijn er ook kritische geluiden? Zijn er ook al wensen voor het nieuwe jaar?

Mijn diensten zijn TV, internet, mobiel en Multisim. Al deze diensten waren tot nu toe nagenoeg altijd beschikbaar voor mij. Bij geplande werkzaamheden werd ik ruim op tijd van informatie voorzien via mail en/of SMS. Dat is wel eens minder geweest. Vooral prettig omdat ik tijdig maatregelen kon treffen en mijn werk niet in de problemen kwam.

Mijn internetverbinding kon ik dit jaar met gesloten beurs verhogen. En heerlijk stabiel, top. Ook mooi dat er proactief werd gezorgd voor een nieuwe adapter voor Box12 om problemen voor te zijn. Wat minder vond ik de stabiliteit van mijn superwifi in combinatie met Box12. Zeker rondom updates moest de reset knop wel eens gebruikt worden. Ook zijn nog niet alle combinaties live met de KPN software, zoals Experia wifi. Hier is nog te verbeteren.

Op tv gebied werd ik positief verrast door combinatievoordeel waardoor ik Netflix kon toevoegen. De introductie behoefde een wat betere planning zullen we maar zeggen maar een beetje geduld was effe nodig. Dat kan beter. Ik ben geen grootverbruiker van de tv maar ik geniet van prachtig beeld via TV+ en zie nog steeds deze dienst verbeteren.

De mobiele verbinding in de grensstreek is een uitdaging maar ook deze dienst is goed beschikbaar. Ook over de grens waar ik regelmatig ben te vinden. De beschikbaarheid is zoals het stromende water een vanzelfsprekendheid tegenwoordig en dat is toch wel fijn. Data deel ik sinds dit jaar automatisch en ook dat werkt zoals het hoort betrouwbaar.

Multisim is de beste uitvinding sinds het gesneden brood wat mij betreft. De dienst werk zo goed dat ik tegenwoordig wel eens mijn mobiel thuis laat. En zelfs in mijn favoriete zwembaden ben ik verbonden met mijn speelgoed thuis en vooral bereikbaar indien nodig. Geweldig.

Wensdenken is één factuur van KPN voor alle diensten. En wat zou het mooi zijn als ik ook buiten mijn eigen netwerk mijn modem kon bereiken via de mijnKPN app.

Wat is jullie ervaring in 2025 tot nu toe? Kritisch mag maar wel opbouwend.