Skip to main content

Wat zal ik kiezen als nieuwe gebruikersnaam voor de KPN Community?

• December 22, 2025
  • 17 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik me naam hier heb aangepast. Misschien wordt het tijd voor iets nieuws... 

Admin: eigen topic voor aangemaakt

17 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 22, 2025

Hmm, “Iets Nieuws” 😁 ​@Ik_Combineer ? Maar goed, alle gekheid. We zullen eens meedenken.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 22, 2025

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik me naam hier heb aangepast. Misschien wordt het tijd voor iets nieuws... 

Mag natuurlijk altijd ​@Ik_Combineer al zal dat voor veel mensen ook wel even wennen zijn! 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • Auteur
  • KPN Monteur
  • December 22, 2025

Dat is wel waar, ik dacht misschien aan wat simpels. Monteur_Rob of iets dergelijks. Maar ben er nog niet over uit of ik dat combineren wil vergeten. Kom er nog op terug.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 22, 2025

Hmm, misschien Rob_Combineert.. ​@Ik_Combineer ?😄

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 22, 2025

Dat is wel waar, ik dacht misschien aan wat simpels. Monteur_Rob of iets dergelijks. Maar ben er nog niet over uit of ik dat combineren wil vergeten. Kom er nog op terug.

Ik gooi hem hier ook wel even in de groep ​@Ik_Combineer , wij denken natuurlijk graag met je mee 🤘🏻

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • December 22, 2025

Ik weet niet zeker of dat kan, ​@Ik_Combineer. Je gebruikersnaam bevat een monumentale status, en die mag niet zonder vergunning worden aangepast 😁

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 22, 2025

Ik gooi de letters in de mixer en het komt eruit

ICie_kernbom, zoiet Nenglish 'Ik zie een nucleaire bom’

• December 22, 2025
  • Rob-Wifi-Wizzard
  • Rob-de-Connector
  • Rob-Regelt-Het
  • Rob-Razendsnel
  • Rob-Installeerd
  • Rob-De-Kabel-Keizer

😅

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 22, 2025

Mooi al die creatieve uitspattingen 😅

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 22, 2025

Rob Combineert

Rob monteert

Rob verglaast 

Rob verbindt 

Ik verbind

(In gebruikersnaam is underscore niet nodig)

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 25, 2025

Hmmm…

Rob de Monteur? Als een soort Bob de Bouwer maar dan anders?

Combineer eRob los?

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hmmm…

Rob de Monteur? Als een soort Bob de Bouwer maar dan anders?

Combineer eRob los?

Ik zou ​@Ik_Combineer gewoon handhaven. Jouw naam is inmiddels een begrip (en wordt gewaardeerd!) in deze community, dus daar moet je niets aan veranderen.

Piet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 26, 2025

Hmm, misschien Rob_Combineert.. ​@Ik_Combineer ?😄

Ik adviseer ook Rob_Combineert. In jouw titel staat daarnaast al KPN Monteur. Dan zou Monteur dubbel genoemd worden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 26, 2025

Tja. Op de telefoon zie je die titel achter de naam dan weer niet. Ik ken best veel mensen met alleen telefoon en tablet. Die hebben geen laptop of PC.

Zelf gebruik ik de laptop ook lang niet elke dag.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • December 26, 2025

Ik vind Combi_Rob een prima opvolger. Duidelijk en niet te lang. Zolang je je avatar hetzelfde houdt, al is het maar voor een paar maanden, blijf je voor de vaste gebruikers goed herkenbaar.

P.S. Wat krijgt de winnaar? Gratis t.v.? Gratis Playstation?😁

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • Auteur
  • KPN Monteur
  • December 26, 2025

Ja er zit niet echt een prijs aan, maar vindt het lastig. Enkele fijne stamgasten waar ik ook echt waarde aan hecht adviseren om niet mijn naam aan te passen. Dus misschien laten we hem maar. Maar de suggesties zijn zeker leuk en zetten me aan tot nadenken. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 28, 2025

Het is een leuk idee, maar iedereen herkent een naam.

En om een nieuwe naam te combineren met een vervallen of gewijzigde naam, gaat meestal niet makkelijk.

En het is maar een naam, persoonlijk zou ik die ook gewoon behouden.😉