Skip to main content

Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

• January 10, 2017
  • 421 reacties
  • 11230 keer bekeken
Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?
Toon eerste bericht

421 reacties

• August 25, 2025

Jup, die moet ook nog een keertje indd. Heb HBO Max al sinds start, nu al enige tijd Premium abbo voor €6,99. Ook de enige streamer die hier nooit gecanceld wordt. Netflix staat inmiddels op de verbodenlijst,. Te duur voor wat ze leveren en kwalitatieve series zijn ver te zoeken,... 

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

@JB22_ K-Pop Demon Hunters was anders super cool! Wednesday ook! Squid Game ook!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 26, 2025

Jup, die moet ook nog een keertje indd. Heb HBO Max al sinds start, nu al enige tijd Premium abbo voor €6,99. Ook de enige streamer die hier nooit gecanceld wordt. Netflix staat inmiddels op de verbodenlijst,. Te duur voor wat ze leveren en kwalitatieve series zijn ver te zoeken,... 

Hier net zo, HBO zal ik niet zo snel opzeggen en volgens mij betaal ik hier ook maar 4,99 euro per maand voor. Netflix kost me meer dan het dubbele terwijl het aanbod meer kwantiteit is dan kwaliteit als je het mij vraagt! 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Jeroen van KPN geef toe, u heeft ook weleens bijv Phineas & Ferb gezien.
Of vind je dat Phineas en Ferb getikt zijn xD?

Weleens een stukje van gezien. Kon mij niet echt bekoren.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 26, 2025

HBO heeft ook de content van Discovery in zich, dus ook info en science. Of ID met veel crime, geen spijt van overgang van Discovery naar HBO Max. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 10, 2025

Er is een interessante serie aan de gang op HBO Max getiteld ‘Most wanted teen hacker’ over een Finse hacker die ontdekt werd door de FBI toen hij 16 jaar oud was. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 10, 2025

Die staat ook nog op mijn lijstje driemaster!

Ik ben gisteren met Task begonnen ook op HBO, net 1 aflevering gezien en tot nu toe best goed. 

Scubadiverboy1997
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Ik ben ineens de nostalgische toer ingegaan, volg sinds enkele dagen op Videoland weer eens: Het Huis Anubis.

Ik moet eerlijk zeggen, geniet er nog steeds van.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 12, 2025

Ik heb recent Maid gekeken op Netflix. Lang geleden dat ik een serie zo goed vond! De muziek is ook erg mooi uitgekozen en de omgeving is prachtig, goed contrast met wat zich in het verhaal afspeelt. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Op dit moment is het 8ste seizoen van Flikken Rotterdam weer te zien. Als inwoner van die stad zie je opmerkelijke dingen voorbij komen, zo zijn er opnames gemaakt in een makelaarskantoor terwijl in de serie een arbeidskantoor is gevestigd! Ook zijn er, in de vorige seizoenen, geldautomaten op plekken waar ze niet zijn of zijn geweest! Dat is televisie! Niets is wat het lijkt. Zo postte ik in februari jl. al dat er opnames waren bij ons in de straat, dat zag er zo uit… 

… voor een aflevering later dit seizoen. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Dat 8e seizoen hebben wij hier opgenomen en moeten we nog kijken. Leuke serie!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

@Katana321 Er zijn reeds 3 afleveringen uitgezonden. Op NPO Plus staat aflevering 4 al. Ik zal niets verklappen...🤣

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Op vrijdag 10 oktober a.s. is de aflevering te bewonderen, op TV, volgende week op NPO Plus, waar ik eerder over schreef. 

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • September 26, 2025

Tegenwoordig helemaal verslaafd aan Criminal Minds. Komen echt werkelijk waar de meest schokkende dingen voorbij. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

11 episodes van The Center Seat: 55 Years of Star Trek, gratis te zien bij Youtube

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 19, 2025

Nadat we vorig jaar seizoen 1 van Blue Lights hebben gekeken, zijn we nu de opgenomen afleveringen van seizoen 2 aan het kijken. Is weer erg leuk.

https://www.vprogids.nl/cinema/series/lees/artikelen/2025/Schrijvers-Declan-Lawn-en-Adam-Patterson-over-politieserie-Blue-Lights.html

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Veel kijkplezier ​@Katana321! 😄

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 19, 2025

Op de zender Veronica volg ik de serie 'The hunting party'. Ben nu al fan. 😍

Geweldige serie. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat klinkt spannend ​@Raspberry! Genieten dus, zo te lezen 😁

Heerlijk is dat, als je je weer kunt vastbijten in een fijne serie. Voor de liefhebbers en de Netflix gebruikers onder ons: ken je The Sandman al? Daar is onlangs EINDELIJK seizoen 2 van uitgebracht, daar geniet ik weer met volle teugen van!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 8, 2026

Gisteren werd door RTL aangekondigd dat Ewout Genemans zijn ‘Bureau’ serie, bijvoorbeeld Bureau Burgwallen, Rotterdam, Den Haag en de laatste Utrecht, nu in Groningen gaat filmen. 

Wel even oppassen dat ik jullie niet in deze serie gaan zien, toch? 😜🤣

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Natuurlijk niet!