Skip to main content

Ik zit te twijfelen of ik wel of niet actief op het forum actief wilt blijven.

Ik heb gisteren al een poging gedaan, maar al die berichten zijn verwijderd.

Onterecht, ik heb gelukkig ook van de moderator zijn excuus daarvoor ontvangen.

 

Alleen ik kreeg daardoor wel het idee dat ik niet welkom meer ben op het forum.

 

Ik ga erover nadenken, wat ik het beste kan doen.

 

Alvast mijn hartelijke dank aan alleen en een heel prettig weekend. 

Hoi @joop2011 
Je hebt al meerdere van deze berichten gestuurd de laatste tijd,
Stop met dat zelf-medelijden, pak jezelf bij elkaar en ga er weer voor.
Zolang je je aan de forumregels houdt is er niets aan de hand.
Tuurlijk ben je welkom hier, graag zelfs.
Kom op Joop, je kunt het!


@huistijger 

 

Ten eerste heeft dit helemaal niets met zelfmedelijden te maken.

Ten tweede zijn al die berichten ten onrechte verwijderd.

Ten derde waren die niet de laatste tijd, maar gisteren.

 

En ze waren allemaal volgens de forumregels.

 

Wat ik me afvraag is of ik de juiste of verkeerde conclusie trekt.

Vandaar mijn bericht.

 


Hallo @joop2011 ,

Ik begreep al niet waarom jouw topic van gisteren ineens verdwenen was. In de herhaling dan maar: 

Het is helemaal niet nodig om jouw profiel te laten verwijderen. Neem even afstand van het forum als jou dat beter lijkt. En dan zien we je t.z.t. als vanouds weer terug. 
 

Fijn weekend! 


Goedemorgen Joop,

Fijn dat 't uiteindelijk rechtgezet is. Het is niet de bedoeling dat zulke berichten op een nare manier eindigen. Ik zou zeggen, doe rustig aan en neem de tijd. Laat het lekker bezinken. Weet dat we blij zijn met je aanwezigheid en bijdrages 😊 En maak er een heel fijn weekend van! 💚


@Noordzee en @Alexandra van KPN 

Mijn hartelijke dank voor je antwoord.


@joop2011 

Er zijn ergere dingen in de wereld aan de gang op dit moment. Ik zou gewoon eens een 2 of 3 dagen gewoon totaal niet reageren op dit forum. Dan kun je jouw energie en jouw hersens voor iets anders gebruiken. Daarna kun je weer met frisse energie hier mensen weer helpen met hun problemen. En dan moet je je ook veel minder aantrekken van “onaangename reacties” op dit forum. Nogmaals, er zijn ergere dingen dan wat er op dit KPN forum gebeurt.


Ik baal ook wel eens als bepaalde topics uit de hand dreigen te lopen en dan denk ik, ik krijg stank voor dank, daar ben je dan in je vrije tijd druk voor.

Ik blijf dan even een paar dagen weg van het forum om in mijn brein schoon schip te maken en ga er dan weer met frisse moed tegenaan @joop2011 

Succes.

 


Weet ja wat ik dan doe @joop2011 ?
Ik ga rustig achterover in een luie stoel zitten en zet klassieke muziek op, b.v. het adagio van het 5e pianoconcert van Beethoven, dan ontspan ik helemaal.
Ook erg ontspannend is het adagio van Albinoni.
Probeer het eens.
Ik kan het het je aanraden.


Weet ja wat ik dan doe @joop2011 ?
Ik ga rustig achterover in een luie stoel zitten en zet klassieke muziek op, b.v. het adagio van het 5e pianoconcert van Beethoven, dan ontspan ik helemaal.
Ook erg ontspannend is het adagio van Albinoni.
Probeer het eens.
Ik kan het het je aanraden.

Precies ook mijn favoriete nummers @huistijger 


Weet ja wat ik dan doe @joop2011 ?
Ik ga rustig achterover in een luie stoel zitten en zet klassieke muziek op, b.v. het adagio van het 5e pianoconcert van Beethoven, dan ontspan ik helemaal.
Ook erg ontspannend is het adagio van Albinoni.
Probeer het eens.
Ik kan het het je aanraden.

 

Als dat voor jou helpt, dan is het de perfecte oplossing.

 

P.S.

Persoonlijk hou ik zelf van rock en hardrock muziek.

Met Within Temptation of Metallica of zo, kan ik mij perfect ontspannen.


Smaken verschillen @joop2011 en dat is maar goed ook.🤗
Zoek uiteraard jouw muziek om te ontspannen, zolang dat maar helpt is het OK


Allen hartelijk dank voor het meedenken.

Goede tips.

 

Wat ik ga doen is:

  1. mensen op het forum helpen.
  2. bepaalde reacties links laten liggen of melden.
  3. Het “heilige” topic volledig met rust laten.

 

Allen alvast een heel fijn en prettig weekend.


Smaken verschillen @joop2011 en dat is maar goed ook.🤗

 

Helemaal met je eens.

 

Grappige is dat er in Hardrock best veel gebruik wordt gemaakt van klassieke muziek.

Sommige klassieke platen vind ik ook best goed en leuk om naar te luisteren.


Dat is de juiste aanpak @joop2011 . Doen wat je leuk vindt en de klagers links laten liggen.
Zo doe ik het ook al ruim 5 jaar. Bevalt me prima en zo blijf ik het leuk vinden.


 

Grappige is dat er in Hardrock best veel gebruik wordt gemaakt van klassieke muziek.

Ja dat weet ik en ik vind het muziekbarbaars, maar dat moet een ieder voor zich uitmaken.
Leven en laten leven.

Sommige klassieke platen vind ik ook best goed en leuk om naar te luisteren.

Kijk, we zijn op de goede weg 😋🤗


Wat ook goed helpt is gewoon een hele of een halve dag niet achter de computer zitten of een smartphone bekijken. Gewoon even een tijdje helemaal niet “computeren".


@joop2011 @JanD 

 

Ooit een artikel gelezen over reacties en de toon daarvan in forums zoals dit.

 

De schrijver stelde dat online reacties inconsequent en nietszeggend zijn.

Ik zeg dus niet dat mensen hier onzin antwoorden poneren.

 

In het ene draadje zijn ze poeslief en aardig tegen elkaar, en in het andere draadje gunt men elkaar het licht in de ogen niet, omdat ze het niet eens kunnen worden.

 

Ikzelf ben al lang niet meer zo actief op forums. Dit is de enige. Bij de andere 3 tot 4 heb ik mijn account laten verwijderen, daar ik het idee heb dat ik door mijn meedenken en mooie antwoorden gratis werk verricht voor eender welke potentaat.


@joop2011

 

daar ik het idee heb dat ik door mijn meedenken en mooie antwoorden gratis werk verricht voor eender welke potentaat.

Tuurlijk verrichten de forumleden hier gratis werk waar KPN van profiteert. 
 

Maar dat doen we wel vrijwillig omdat we dat leuk vinden. De onderwerpen hebben min of meer onze interesse en als ik voor mezelf mag spreken: ik vind het leuk om andere mensen te helpen. 


Ik had gister al ergens gereageerd maar ik zou het zonde vinden als je vertrekt.

Ook ik vermeid sommige topic’s. Of negeer bewust berichten, het is en blijft online en hoewel ik wel voor KPN werk heb ik geen functie op dit forum en is het geheel in me eigen tijd. Het is het niet altijd waard om op negatieve energie in te gaan. 


Wat ook helpt is om alle meldingsinstellingen in je profiel uit te schakelen. Zo wordt je niet getriggerd en geeft dat heel veel rust. Zo kun je op je eigen gemak blijven lezen wat je wilt. Desgewenst kun je dan beslissen om ergens op te reageren ja of nee.

Ik lees alleen wat ik wil lezen. Soms is eea lachwekkend maar dan is er weer een leuk binnenpretje 😅


Wat ook helpt is om alle meldingsinstellingen in je profiel uit te schakelen. Zo wordt je niet getriggerd en geeft dat heel veel rust. Zo kun je op je eigen gemak blijven lezen wat je wilt. Desgewenst kun je dan beslissen om ergens op te reageren ja of nee.

Ik lees alleen wat ik wil lezen. Soms is eea lachwekkend maar dan is er weer een leuk binnenpretje 😅

Ik heb alléén een abonnement op produkt-updates waar ik dan soms een mail van krijg en geactiveerd dat ik een mail krijg bij privéberichten. Verder niks.

Ik loop dagelijks gewoon handmatig het forum door en reageer op onderwerpen die ik interessant vind en met kennis van zaken kan beantwoorden, alhoewel ik ook wel eens de plank mis sla, niets menselijks is mij vreemd @JB22_ 

 


Reageer