Skip to main content
Beantwoord

Welke bestemming krijgt de KPN huur apparatuur die end of life is?

• June 24, 2025
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Welke bestemming krijgen de end of life B2B en B2C apparatuur welke in bruikleen gegeven zijn? Ik zou graag in contact willen komen met iemand binnen KPN die mij hier iets over kan vertellen. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Johan Koopmans-de Vos , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

In eerste instantie wil ik je verwijzen naar deze pagina op onze website, hier vind je meer informatie over dit desbetreffende onderwerp. Wat betreft het leveren van een bijdrage aan onze circulaire doelstellingen; via het mailadres esg@kpn.com kun je hierover in contact komen! Laat je ons ook nog even weten wat daar uit is gekomen? Ben wel nieuwsgierig!

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 24, 2025

Beste ​@Johan Koopmans-de Vos KPN zal daar zo zijn eigen kanalen voor hebben om e.e.a. verantwoord af te voeren om te recyclen. KPN probeert zo goren mogelijk bezig te zijn en pas apparatuur afvoeren die echt niet meer gebruikt kan worden.

Waarom wil je dat weten?

Dank voor je reactie Jan. De reden van mijn vraag is het volgende; Het opzetten van circulaire business modellen is mijn werk. Ik kom geregeld bij recyclers door Europa heen en zie dat onder recyclen vaak bedoeld wordt het terugwinnen van de ferro en non ferro metalen en dat de plastic fractie- van origine hoogwaardige kwaliteit- niet of nauwelijks wordt teruggewonnen en als dat al gebeurd dan in een lagere toepassing. Het bedrijf waar ik ondermeer voor werk heeft speciaal voor dit soort stromen proces ontwikkeld waarbij het plastic weer volledig dezelfde eigenschappen terugkrijgt en in dezelfde toepassing gebruikt kan worden. Dit concept passen we al toe bij een groot multimedia bedrijf in de UK. 
Hetzelfde concept wil

ik graag voorstellen aan de KPN om zodoende een bijdrage te leveren aan haar circulaire doelstellingen maar blijkt moeilijk om iemand binnen de organisatie te vinden- vandaar mijn vraag. 
De apparatuur gaat naar Alphen aan de Rijn dus als daar iemand is die mij verder kan helpen- graag. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hoi ​@Johan Koopmans-de Vos , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

In eerste instantie wil ik je verwijzen naar deze pagina op onze website, hier vind je meer informatie over dit desbetreffende onderwerp. Wat betreft het leveren van een bijdrage aan onze circulaire doelstellingen; via het mailadres esg@kpn.com kun je hierover in contact komen! Laat je ons ook nog even weten wat daar uit is gekomen? Ben wel nieuwsgierig!