Skip to main content

Een vraag uit interesse voor zowel de forumleden als de moderators, een stukje geschiedenis. Wie herinnert zich nog Enterprise van het Telfort forum?

Ben daar nooit geweest. Enterprise is voor mij: 

Bij de naam ‘Enterprise’ komt bij mij de eerste space shuttle van NASA op. https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle_Enterprise

Bij de naam ‘Telfort’ een samenwerkingsverband tussen BT (British Telecom) en de NS (Nederlandse Spoorwegen).

Maar samen: helaas gaat er geen belletje rinkelen.

Captain Spock.

Nou, nee. Ik heb het echt over het Telfort forum. Er zijn geloof ik enkele forumleden, moderators op dit forum die hem wellicht nog herinneren. Zou me niks verbazen als @Nadia zich hem  nog zou herinneren.

Ik kan me zijn naam herinneren, en ook dat hij op het Telfortforum erg actief was. Hij was helemaal weg van de Fritzboen, op zijn advies heb ik destijds de 7490 gekocht. 

@Friesian Ja zeker, Enterprise was een hele goede vriend van mij.

@Friesian 

@Nadia werkt niet meer bij KPN / Telfort en dus denk ik dat zij ook geen notificaties meer krijgt van dit forum.

@Speedmaster 

Aha ik zie het op je profiel. Je bent net als ik een oud Forum Held van Telfort alleen ik ken je gebruikersnaam niet (meer) als zodanig van Telfort,. Die badge ben ik kwijt geraakt. 🙂

@Friesian

@Nadia werkt niet meer bij KPN / Telfort en dus denk ik dat zij ook geen notificaties meer krijgt van dit forum.

@WMG-N  

Dat is me bekend en begrijp ik uiteraard. Ze werkt geloof ik nu voor eenzelfde soort bedrijf maar met een andere naam als template bouwer. 😉

Een andere moderator zal hem zich ook nog herinneren maar die noemde zich toen een ietsiepietsie anders, een zekere Alex...... 😎

@Speedmaster

Aha ik zie het op je profiel. Je bent net als ik een oud Forum Held van Telfort alleen ik ken je gebruikersnaam niet (meer) als zodanig van Telfort,. Die badge ben ik kwijt geraakt

Klopt, op het Telfort forum was mijn naam Tuut-Tuut

Ik kende enterprice heel goed, verschillende meetings gehad, het was een pracht kerel.

De naam Tuut-Tuut herinner ik me dus wel en ook die van @jimny !

Ik heb Enterprise nooit IRL ontmoet maar weet me nog te herinneren dat hij echt goed in de materie zat, in details. Bij wijze van grote uitzondering heb ik een keer een peebeetje van hem gehad. 

Admin: foto op verzoek verwijderd i.v.m. privacy

Ik hoop dat je met de deelnemers van die Telfort meeting gesproken hebt en toestemming hebt om die foto te plaatsen zonder het blurren van gezichten.

AVG

Ik hoop dat je met de deelnemers van die Telfort meeting gesproken hebt en toestemming hebt om die foto te plaatsen zonder het blurren van gezichten.

Ik geloof dat een moderator de mogelijkheid heeft om de reactie aan te passen naar wens. Maar ik begrijp dat het kan gebeuren. We zijn allemaal mensen. 

Die foto staat/stond ook openbaar op het Telfort-forum meen ik me te herinneren, dus of er hier van privacy-schending sprake is, is voer voor juristen.

Ik geloof dat een moderator de mogelijkheid heeft om de reactie aan te passen naar wens. Maar ik begrijp dat het kan gebeuren. We zijn allemaal mensen. 

Ik neem ook niemand iets kwalijk maar het zou maar zo kunnen dat een moderator van KPN gedwongen is om die foto te verwijderen omdat wellicht niet voldaan wordt aan de AVG. Als die foto, zoals @JanD aangeeft ook op het publieke deel van het Telfort forum stond en daar was toestemming voor gegeven door de deelnemers dan is er natuurlijk niets aan de hand.

Ik geloof dat ik nog een Forumheld herken van Telfort. 🙂

Voor mij was toentertijd een meet sowieso onmogelijk al had ik er graag bij willen zijn. En nu is het weer moeilijk maar ook om een andere reden. 

Hallo allemaal! Leuk topic, dit! Ik heb een seintje gestuurd naar @Alex van KPN, @Jasper van KPN en @Alexandra van KPN, die waren natuurlijk ook actief op het Telfort forum! De foto heb ik inderdaad even wat aangepast, i.v.m. de AVG, ​​​​ @jimny 😅

@Speedmaster

Aha ik zie het op je profiel. Je bent net als ik een oud Forum Held van Telfort alleen ik ken je gebruikersnaam niet (meer) als zodanig van Telfort,. Die badge ben ik kwijt geraakt. 🙂

Nee hoor👀 (we hebben hem je opnieuw toegekend😄)

Hallo @Marcia van KPN , ik zie mijn Telfort badge er ook niet meer tussen staan, ik was als N.N.  of als JanD superuser bij Telfort.

Hallo allemaal! Leuk topic, dit! Ik heb een seintje gestuurd naar @Alex van KPN@Jasper van KPN en @Alexandra van KPN, die waren natuurlijk ook actief op het Telfort forum! De foto heb ik inderdaad even wat aangepast, i.v.m. de AVG, ​​​​ @jimny 😅

@Speedmaster

Nee hoor👀 (we hebben hem je opnieuw toegekend😄)

@Marcia van KPN  wat mij betreft mag je de foto van 2017  helemaal verwijderen, zelf kan ik dat niet doen, mijn lol is er van af en overweeg om hier voorlopig niet meer op dit forum te verschijnen.

Ha, zeker kan ik me Enterprise herinneren.
Dagje strand, bbq, heerlijk weer, windkracht 7.😎 Het heeft me nog een paraplu gekost bij de bushalte in Scheveningen. Mocht ik niet eens declareren hier 🙁
Maar daar was jij niet bij denk ik @jimny

@Marcia van KPN  wat mij betreft mag je de foto van 2017  helemaal verwijderen, zelf kan ik dat niet doen, mijn lol is er van af en overweeg om hier voorlopig niet meer op dit forum te verschijnen.

Dat zou ik jammer vinden. 

Hallo @Marcia van KPN , ik zie mijn Telfort badge er ook niet meer tussen staan, ik was als N.N.  of als JanD superuser bij Telfort.

Is dat niet omdat je eerdere account is geanonymiseerd. Je bent toch recent opnieuw begonnen als N. N. nu weer JanD. Was N.N. niet je account bij Ziggo vanuit Telfort ken ik je enkel als JanD.

On topic

Ik heb ook goede herinneringen aan Enterprise. Vooral interessante discussies op technisch vlak veel geleerd, net als van Babylonia.

Ja, ik herinner me Enterprise ook nog! Mooie tijden meegemaakt op het Telfort Forum 😊💙 

Volgens mij stond de betreffende foto inderdaad openbaar op het Telfort Forum. Ik kan alleen zeggen dat iedereen destijds akkoord was met het delen van de foto. Mooi uitje was dat :)

Ah wat jammer @jimny.. 

Reageer