Ik probeerde iemand te helpen, maar kreeg dit scherm.
Het antwoord zag ik helaas er ook bij de vragenstellen.
En waarom niet in het Nederlands?
Nu heb ik geen problemen met Engels, maar dat geld niet voor iedereen (denk ik).
Bladzijde 1 / 2
Die melding heb ik ook weleens voorbij zien komen, vooral rond middernacht. Vermoedelijk is er dan een taak aan de gang, op de achtergrond in de tabellen of i.d.
Engels? Klopt! Heeft m.i. te maken met de software bouwers van de community oftewel Gainsight.
Dit is een melding die we de laatste dagen wel vaker zien. De functionaliteit die berichten controleert op "verdachte" woorden/links lijkt wat van slag. Ik heb begrepen dat hier naar gekeken wordt.
@driemaster
Hartelijk dank voor je antwoord.
Alleen 11 uur in de ochtend in dit geval.
@wjb
Waarom zou ik rare of verdachte woorden gebruiken?
Ik probeer alleen maar te helpen.
Er was de laatste tijd enorm veel spam, nu wordt elk bericht eerst gekeurd voordat het geplaatst wordt.
Oh ik zie dat @wjb al geantwoord had
Er was de laatste tijd enorm veel spam, nu wordt elk bericht eerst gekeurd voordat het geplaatst wordt.
Duidelijk.
Niemand die zegt dat jij rare of verdachte woorden zou gebruiken maar ook jouw (en mijn) berichten worden door die functionaliteit beoordeeld.
Die berichten zijn in het Engels omdat die spamberichten ook Engels zijn en ze gevaarlijke links plaatsen @joop2011
Dat is niet zo, de functionaliteit die berichten beoordeeld of deze door een moderator gecontroleerd moeten worden is als sinds jaar en dag actief op het forum. Het lijkt echter dat deze functionaliteit de laatste dagen wat vaker tot deze conclusie komt. Ik heb ook begrepen dat dit bij Gainsight (de ontwikkelaars achter het forum) gemeld is en dat zij kijken naar wat de oorzaak hiervan is.
Niemand die zegt dat jij rare of verdachte woorden zou gebruiken maar ook jouw (en mijn) berichten worden door die functionaliteit beoordeeld.
Dank je voor de aanvulling @wjb
Ziet er zo uit, dat de maatregelen niet erg effectief zijn, waren net weer paar spams binnen gekomen
Ziet er zo uit, dat de maatregelen niet erg effectief zijn, waren net weer paar spams binnen gekomen
Beste @TDN
Bedoel je dat je een een onjuiste (dus onveilige) link krijgt via de mail?
Deze rode balk heeft niets met die spam van doen, dat zijn twee compleet verschillende issues.
@joop2011@wjb Deze spam bedoel ik
@TDN
Hartelijk dank voor je reactie.
Ik heb deze, gelukkig, zelf nog niet gezien.
@joop2011
Ik denk dat er nog niet voldoende klachten waren over de engelse tekst om Gainsight deze tekst te laten vertalen naar het nederlands. Dus gewoon VEEL gaan klagen dan komt Gainsight wel met een vertaling. LOL + LMAO.
Hi @joop2011 en anderen,
Wij hebben op het moment veel last van spammers, en hebben een filter actief gezet dat er voor moet zorgen dat het merendeel van die spam niet op de community terecht komt. We snappen niet helemaal waarom, maar ook sommige 'normale' berichten worden als mogelijke spam gemarkeerd en wij moeten die berichten dan handmatig goedkeuren. Dit is in onderzoek en hopelijk werkt het filter snel zoals de bedoeling is!
In tussentijd kan het zijn dat je deze melding te zien krijgt, weet dat de gehele dag door om de haverklap even kijken welke berichten er als mogelijke spam gemarkeerd zijn en die berichten dan goedkeuren
Excuus voor het ongemak!
@joop2011 Ik denk dat waar Maja het over heeft te maken heeft met de spamberichten van een paar dagen geleden. Zie dit bericht
En kennelijk is dat nog steeds aan de gang.
Er wordt een zogenaamde "keyword blocker" gebruikt die o.b.v. woorden in het bericht bepaalt of een bericht ter beoordeling aan een moderator moet worden voorgelegd.
Deze "keyword blocker" werkt zowel op het startbericht van een topic als op de reacties binnen topics.
Het lijkt er nu echter op dat regelmatig ook berichten ter beoordeling voorgelegd worden terwijl er geen enkel woord in die berichten voor komt in de lijst van keywords die geblocked moeten worden.
Helaas is er nog geen verklaring gevonden van dit fenomeen.
... en wij moeten die berichten dan handmatig goedkeuren.
Hebben jullie wat te doen op de zondagmiddag...
Tja, het is natuurlijk ook verdacht als je zowel "tv" als "KPN" in één bericht plaatst.
Het vage was dat ik ik van de week dood gespammed werd van er zijn nieuwe topics terwijl ik me daarvoor niet aangemeld heb alleen voor de Product updates.
Tja, het is natuurlijk ook verdacht als je zowel "tv" als "KPN" in één bericht plaatst.
Had je de EU besluit gemist? De propaganda TV station van Koerdische Partij Nederland moet geblokkeerd worden.
@Maja van KPN
Hartelijke dank voor de duidelijke uitleg.
@Maja van KPN Sterkte allemaal daar bij de mods van KPN!
Ben er inmiddels achter dat het filter ingrijpt op tv.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.