Skip to main content
Heb sinds 15 mei ook de nieuwe versie van digitenne ontvangen en heb het zelfde probleem met 3,5 mm jackplug geeft een brom maar geen geluid in mijn radio installatie ,tevens ook al meerdere andere snoeren gebruikt blijft hetzelfde.

Helpdesk gebeld wisten er weinig van maar zouden informatie inwinnen en terug bellen s nog steeds niet gebeurd. kan iemand mij helpen . RBX 2800



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag Wiekslag,

zie mijn voorgaande bericht.

Er is blijkbaar maar 1 medewerker die het snapt.

Kabeltje met de goede jack steker is NIET te koop, alleen verkrijgbaar bij KPN.

groet,

Mart
Moderator @Erwin_ weet precies welke kabel hiervoor nodig is.
Goedemorgen @de wiekslag. Welkom op het KPN Forum! Ik kan deze kabel ook toesturen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik de juiste kabel toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Iedereen bedankt voor de reactie.

Ben zelf terug gegaan naar de KPN winkel waar ik het ook besteld had, medewerker begreep het gelijk en kwam gelijk met de andere versie de

ZXV 7200 en mijn probleem was opgelost geen mini jack 3.5 mm maar de tulp plugjes rood/wit.

Dezelfde avond geinstalleerd en het werkt perfect.
Ja, dat is ook een oplossing. Maar anders had je van een moderator een kabeltje gekregen en dan kon je ook verder.



Veel plezier met je nieuwe ontvanger!
Wat goed dat het probleem inmiddels al verholpen is. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!🙂

Reageer