Skip to main content

Ik heb mijn Digitenne abonnement opgezegd, maakte geen gebruik meer van het kastje. Echter, met een opschoonactie in huis is waarschijnlijk mijn kastje per abuis afgevoerd. Nu zit ik dus met een niet-te-vullen retourenvelop om het kastje terug te sturen. Wat is wijsheid om te doen?

Hallo @Fortlaan ,

 

De kans is groot, dat het nog om een oud  Digitenne-kastje gaat. Die zijn volkomen waardeloos. KPN gaat deze oude ontvangers alleen maar milieu verantwoordelijk recyclen. 

Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. 

Maar je kunt door een moderator een een aantekening laten maken in jouw dossier dat je het kastje niet meer hebt. Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

 


Dank voor je snelle reactie.

Het gaat al wel om een nieuw kastje….

Ik twijfel even over het volledig invullen van het forum profiel...hoe weet ik dat dat alleen zichtbaar is voor de moderator?


Overal waar privé achter staat is voor andere mensen niet zichtbaar. Kijk anders maar eens in mijn profiel. (Klik op mijn naam (de blauwe letters)) Dan zie je ook alleen maar de gegevens die ik kwijt wil en niet mijn adres, e-mail en telefoonnummer. 

 


Ok, gezien. Heb inmiddels mijn profiel aangevuld met de benodigde gegevens.

 


@Fortlaan Welkom op ons Forum! Het is wijsheid om het aan ons door te geven. Ik zal het kastje afmelden van je account zodat je geen herinneringen meer krijgt om de apparatuur terug te sturen. Er is dus helemaal niets aan de hand, dit kan gebeuren. 


Hartelijk dank voor jullie medewerking!

Jacob


Reageer