Skip to main content
Antwoord

Activatie digitenne

• December 11, 2020
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste, 

Ik wil graag mijn digitenne activeren, ik ontvang op dit moment alleen NL 1, 2, 3

Mvg,

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @ria_h ,

Dat is mogelijk. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 11, 2020

Hallo @ria_h ,

Dat is mogelijk. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2020

alle informatie is toegevoegd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 11, 2020

Prima, 

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven.

In de loop van de dag wordt de activatie verstuurd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @ria_h, zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld. Ik heb de Digitenne voor je geactiveerd!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 11, 2020

Prima, 

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven.

In de loop van de dag wordt de activatie verstuurd.

@ria_h 

Heb je inmiddels beeld op alle zenders?