Skip to main content

gisteren digitenne ontvangen, deze aangesloten op de boot, spatzuiver beeld. vanmiddag wilden we weer kijken ..... kastje van digitenne gaat niet aan. op stopcontact staat stroom. Denk dat de adapter het heeft begeven. 

 

hoe kan ik aan een nieuwe komen?

 

Groet Vincent

@Vinnie002 

Een moderator gaat jou een vervangende ontvanger sturen. Even geduld nog….

 


Goedemiddag @Vinnie002, welkom! U kunt het volgende doen:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

 

Digitenne:

Zou je je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en CAS-ID-nummer? Je CAS-ID-nummer mag je bij "Persoonlijke opmerkingen” (Privé) neerzetten. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. (CAS-ID staat onder je TV ontvanger) En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos. Hopelijk kunnen ze u snel verder helpen!


Hoi @Vinnie002. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw stroomadapter niet meer werkt. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter verstuurd. Ik verwacht dat je het binnen 2 werkdagen in huis hebt. Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen met een nieuwe stroomadapter. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!