Skip to main content

Goededag,

 

De adapter van een van onze digitenne ZTE ZXV7200 receivers is defect.

Kan er een nieuwe gestuurd worden aub?

 

Dank,

 

Roy van Montfort

 

Hallo @Roy van Montfort ,

 

Het kan zijn dat jouw volledige ontvanger dan vervangen gaat worden. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hoi @Roy van Montfort Welkom terugop het Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Hoe heb je uitgesloten dat het aan de adapter ligt? Ik heb alvast een nieuwe naar je toegestuurd, hopelijk is het probleem hiermee opgelost. Bedankt ook voor het invullen van je gegevens.


@Lisa , ik heb 3 dezelfde ZTE receivers thuis. Ik heb dus de adapter van een andere receiver genomen en deze aan de receiver gekoppeld die niet meer ingeschakeld kon worden. Toen werkte deze wel.

 

@Noordzee ,Het CAS-id nummer voeg ik toe.

 


Prima Roy, was eigenlijk niet meer nodig. Het was alleen nodig geweest als de hele ontvanger omgeruild ging worden. Maar KPN heeft kennelijk aparte adapters in de voorraad liggen. 


@Roy van Montfort 

Werkt de nieuwe adapter naar behoren? 

 

 


Adapter vandaag ontvangen en alles werkt weer! :grinning:

Hartelijk dank!


@Roy van Montfort Goed om te horen en bedankt voor de terugkoppeling!:smile:  Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, weet dat je dan weer van harte welkom bent op ons Forum!


Reageer