Skip to main content

Ik heb uiteindelijk een afspraak gepland via de site (ruilen ontvanger via courier), maar op de verkeerde dag!  Morgen…  kan ik die verzetten tot volgende zaterdag?? 

Hoi @BJP2020 
Het forum is nu eenmaal niet de snelste manier om zoiets te veranderen.
Bel even 0800 0402
Anders ben ik bang dat je te laat bent en dat het al onderweg is.

 


Zal ik doen!  Het is alleen soms heel mogelijk om KPN telefonisch te bereiken ::


Hey @BJP2020,  welkom! Omdat het om zo kort dag gaat pak ik je bericht gelijk even op. Als je hier nog geen contact voor hebt gehad, vul dan je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken of we dit nog kunnen verzetten.


Hallo Erik - bedank!  Ik heb mn profiel net geupdate!  Vanochten heb ik wel telefonisch contact gehad met de call center.  Die geeft aan dat afspraak niet aangepast kan worden, en dat het nieuwe aparatuur wordt bij een PostNL afgeleverd… Zou dat kloppen?  Hoe geef ik dan mn oude ontvanger terug?


Hallo @BJP2020 ,

Je kunt de ontvanger die je niet meer gebruikt in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Dat kan je dan gelijk doen bij het Post-NL-punt waar je de nieuwe ontvanger gaat halen. 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-punt.

 

(Je krijgt mogelijk ook nog een retourdoos van KPN, maar daar hoef je niet op te wachten.) 


Ik zie inderdaad ook dat ik de afspraak niet aan kan passen. Wel zou je morgenochtend een sms moeten ontvangen met de afspraakgegevens en hoe laat de koerier komt enzo. Daar kun je op reageren om de afspraak te herplannen. In de sms staat hoe. Dus ik zou die even afwachten dan komt het vast in orde :slight_smile: