Skip to main content

Hallo kpn zou ik een andere afstandsbediening voor de digitenta kunnen krijgen en en wat is Mijn klantenummer heb nodig voor nieuwe tv modem gr Mevr TrompĀ 

HoiĀ @Jeanine68Ā 

Je klantnummer is te vinden in:

  • MijnKPN, online (https://account.kpn.com/#/) of de App
  • De factuur, (maandelijks via de mail) of in MijnKPN
  • De omschrijving van de incasso op je bankrekening


En wat betreft jouw afstandsbediening:

Weet je zeker dat je Digitenne hebt? Dus met een antenne? Of kijk je toch via interactieve TV?Ā 

Indien toch Digitenne?:Ā 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe.Ā 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt.Ā 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouwĀ forumprofielĀ aan met postcode, huisnummer en als je het kunt vinden je klantnummer.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan.


@Jeanine68Ā 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouwĀ forumprofielĀ aan met naam, postcode, huisnummer en als je het kunt vinden je klantnummer.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan.

Ā 


HoiĀ @Jeanine68. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Zou je jouw gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe afstandsbediening toesturen. Is het nog gelukt om jouw klantnummer te achterhalen? We horen graag van je!


HoiĀ @Jeanine68Ā 

Je klantnummer is te vinden in:

  • MijnKPN, online (https://account.kpn.com/#/) of de App
  • De factuur, (maandelijks via de mail) of in MijnKPN
  • De omschrijving van de incasso op je bankrekening


En wat betreft jouw afstandsbediening:

Weet je zeker dat je Digitenne hebt? Dus met een antenne? Of kijk je toch via interactieve TV?Ā 

Indien toch Digitenne?:Ā 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe.Ā 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt.Ā 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouwĀ forumprofielĀ aan met postcode, huisnummer en als je het kunt vinden je klantnummer.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan.


@Jeanine68Ā We horen niets meer van je, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden.


Reageer