Skip to main content
Antwoord

afstandsbediening ZXV7200 werkt niet

• January 1, 2021
  • 10 reacties
  • 118 keer bekeken

Goededag heb gisteren een nieuwe afstandsbediening gekregen voor digitale maar  deze werkt ook niet, denk dat het aan de ontvanger ligt ,wat kan ik nu het beste doen 

*admin: postcode en huisnummer verwijderd uit handtekening i.v.m. privacy

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik heb je een nieuwe Digitenne ontvanger toegestuurd. Ik stuur je zo een privébericht met meer informatie. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2021

Hallo @Zwanenkade ,

Ik vermoed ook dat het aan jouw ontvanger ligt. De kans is groot dat een moderator voor jou een omwisseling van de Digitenne-ontvanger in gang gaat zetten. De moderator komt hier vanzelf langs.  

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 2, 2021

Welkom op ons KPN Forum @Zwanenkade! Bedankt voor je topic. Jammer dat de nieuwe afstandsbediening niet geholpen heeft. Reageert de ontvanger alleen niet op de afstandsbediening of zie je helemaal niets in beeld als de ontvanger is opgestart? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2021

Alleen niet op de afstandsbediening, maar mist ook verschillende zenders als je het via het kastje doe

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2021

Heb de ontvanger al opnieuw opgestart, maar dat helpt ook niet 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 2, 2021

Dat laatste (missen van een paar zenders) is op te lossen door een nieuwe opdracht (uitgebreid) zenders zoeken. Maar daar heb je dan wel een afstandsbediening en een goede werkende ontvanger voor nodig.  

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2021

Ik heb je een nieuwe Digitenne ontvanger toegestuurd. Ik stuur je zo een privébericht met meer informatie. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2021

Bedankt voor de snelle reactie top

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 7, 2021

@Zwanenkade 

Heb je nu een goed werkende Digitenne-ontvanger in gebruik? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 11, 2021

Ja Noordzee, hij is omgewisseld en nu doet alles het weer

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 11, 2021

Mooi zo👍