Skip to main content

Goededag heb gisteren een nieuwe afstandsbediening gekregen voor digitale maar  deze werkt ook niet, denk dat het aan de ontvanger ligt ,wat kan ik nu het beste doen 

*admin: postcode en huisnummer verwijderd uit handtekening i.v.m. privacy

Hallo @Zwanenkade ,

Ik vermoed ook dat het aan jouw ontvanger ligt. De kans is groot dat een moderator voor jou een omwisseling van de Digitenne-ontvanger in gang gaat zetten. De moderator komt hier vanzelf langs.  


Welkom op ons KPN Forum @Zwanenkade! Bedankt voor je topic. Jammer dat de nieuwe afstandsbediening niet geholpen heeft. Reageert de ontvanger alleen niet op de afstandsbediening of zie je helemaal niets in beeld als de ontvanger is opgestart? 

 


Alleen niet op de afstandsbediening, maar mist ook verschillende zenders als je het via het kastje doe


Heb de ontvanger al opnieuw opgestart, maar dat helpt ook niet 


Dat laatste (missen van een paar zenders) is op te lossen door een nieuwe opdracht (uitgebreid) zenders zoeken. Maar daar heb je dan wel een afstandsbediening en een goede werkende ontvanger voor nodig.  


Ik heb je een nieuwe Digitenne ontvanger toegestuurd. Ik stuur je zo een privébericht met meer informatie. 


Bedankt voor de snelle reactie top

 


@Zwanenkade 

Heb je nu een goed werkende Digitenne-ontvanger in gebruik? 

 


Ja Noordzee, hij is omgewisseld en nu doet alles het weer


Mooi zo👍