Skip to main content

sta met caravan op camping in zoutelande, heb met digitenne alleen nederland 1 2 3 en enkele regionale zenders, hoe kan dat  ?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Lang niet gebruikt? Na een week of 4 vervalt de abo-registratie in het apparaat omdat ie geen ontvangst heeft gehad. Dit kan v.u. KPN weer een zetje krijgen.

Wat geeft basisabonnement onder Abonnementstatus (menu)?

Vul je profiel in en onder pers. opm. ook het CAS Nummer v.d. ontvanger. Ook dat vind je op die plek.

Meld het even hier als je dat gedaan hebt.


Is thuis steeds gebruikt en normaal werkend maar nu weekje met caravan weg. 

Gebeld met kpn, sta in zoutelande en dichtstbijzijnde mast is goes en volgens kpn zou er gezien de afstand geen ontvangst zijn ?

Na veel proberen uiteindelijk signaal maar alleen Nederland 1 2 3 en enkele regionale zenders, signaal viel steeds weg en is uiteindelijk helemaal weggevallen.

Vind het eigenlijk belachelijk, betaal voor een dekking in heel Nederland. 


Oh, aha.

Hebben we al eens eerder een topic over gehad al was dat op Port Zeelande. Heb even de kaart gekeken. Gezien die (zelfde) afstand zul je m.i. ca. 5 meter de hoogte in moeten met de antenne. De antenne moet i.i.g. buiten, zo hoog mogelijk en ook gericht naar de zendmast.
Welk type antenne heb je? Dat kan ook uitmaken.

Ik neem aan dat bij Abonnements status het basisabonnement op JA staat?

En… bij elke lokatiewijziging zenders scannen.


Je bent me net voor, ik had na wat creatief zoeken ook dat onderwerp weer gevonden.

Kort gezegd : goede antenne kabel en hoogte.


Heb inmiddels andere oplossing gevonden, toch bedankt. 


Dan zijn we erg benieuwd hoe, wat.

Digitenne of iets anders ?


Bleek dat op camping tv via coax kabel mogelijk is, weliswaar niet optimaal maar voor camping voldoende. 


Aha, da’s natuurlijk wel zo handig, dank voor bericht.


👍


Dag @yamad. Van harte welkom hier. Ik zie dat @KeesYagi en @PeterG je hier prima op weg hebben geholpen, maar begrijp dat je inmiddels een alternatieve oplossing hebt gevonden. Dat is mooi. :thumbsup_tone2: Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 


Reageer