Skip to main content
Antwoord

antenne digitenne

• October 20, 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Sinds de nieuwe ontvanger regelmatig slechte ontvangst .

Gebruik de V3 antenne maar die werkt slecht.

Al 3 keer telefonisch contact waar men mij heeft toegezegd een V5 antenne te sturen, maar nog steeds niets ontvangen.

Misschien kan het nu eens goed geregeld worden.

Afwachten maar weer.

Groet Eelke

Beste antwoord door Lisa

Hi @Eelkej! Bedankt voor je gegevens. De eerste levering van de 2 nieuwe antennes is niet goed gegaan:thinking: . Ik zie dat de eerstvolgende collega die je gesproken hebt slechts één antenne heeft toegestuurd. 3x is scheepsrecht! Ik heb zojuist de tweede V5 antenne je kant opgestuurd. Fingers crossed dat het nu goed gaat. 
Laat je het hier weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :v:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 20, 2020

Hi @Eelkej, Welkom hier! De V3 antenne is al wat verouderd en is vermoedelijk (inderdaad) de oorzaak van het slechte ontvangst. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik voor je uit waar de nieuwe antenne blijft:sweat_smile: .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2020

Hoi Lisa

Dank voor je reactie.

Heb mijn profiel zo veel mogelijk ingevuld.

Groet Eelke

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2020

Hi @Eelkej! Bedankt voor je gegevens. De eerste levering van de 2 nieuwe antennes is niet goed gegaan:thinking: . Ik zie dat de eerstvolgende collega die je gesproken hebt slechts één antenne heeft toegestuurd. 3x is scheepsrecht! Ik heb zojuist de tweede V5 antenne je kant opgestuurd. Fingers crossed dat het nu goed gaat. 
Laat je het hier weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :v:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2020

Top Lisa

Heb het sms je ontvangen en dat mankeerde er de vorige keren aan.

Groet Eelke

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 25, 2020

Ik neem aan dat je de nieuwe antenne hebt ontvangen:blush: . We zien je, in de toekomst, graag terug op ons Forum!Â