Skip to main content
Antwoord

Antenne stuk

• June 9, 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Mijn antenne van Digitenne is stuk. Kan ik een nieuwe krijgen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe antenne toegestuurd. Laat je mij weten of je hiermee geholpen bent?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Margootje1978. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw antenne niet meer werkt. Ik zal voor jou uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Ik help je graag verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2021

Hoi @Margootje1978. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw antenne niet meer werkt. Ik zal voor jou uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Ik help je graag verder!

Heb net m,n adres gegevens ingevuld

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe antenne toegestuurd. Laat je mij weten of je hiermee geholpen bent?