Ik lees veel over stukkende antenne.
nu is onze ook stuk kunt u mij vertellen hoe ik een nieuwe kan ontvangen.
met vriendelijk groet Elly
Ik lees veel over stukkende antenne.
nu is onze ook stuk kunt u mij vertellen hoe ik een nieuwe kan ontvangen.
met vriendelijk groet Elly
Dat is lastig !
Gelukkig hebben we hier op het forum een antenne-dokter.
Een moderator wil jou dus graag aan een nieuwe antenne helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Geef ook even aan of je een binnenantenne wil of een buitenantenne.
Hallo
Wil je een nieuwe antenne? Vul dan jouw forumprofiel.
Ha
Ik heb mijn adres in gevuld
Dat is snel
We hebben op onze slaapkamer een tv staan en in de woonkamer.
in de woonkamer doet het gewoon en in de slaapkamer hebben we alleen 1,2,3.
ik heb op internet gezocht wat ik moest doen om meer netten te krijgen maar die krijgen we niet.
dus ik ga er van uit dat de antenne stuk is
In dat geval is een activatie de oplossing.
Nadia wil dat graag voor je nakijken. Zou je het Forum profielwillen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos
Het gaat uiteraard om het CAS-Id nummer van de ontvanger boven.
Precies, wat
Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Ik hoor het graag wanneer de juiste gegevens in je profiel staan :)
Wil je boven ook meer zenders dan NPO 1,2,3?
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos
Het gaat uiteraard om het CAS-Id nummer van de ontvanger boven.
Hé
Hoi Nadia
waar kan ik het nummer van CAS - ID vinden
Hoi Elly,
CAS nr *** kan je hier wat mee?
Hi Elly, ik heb het opnieuw geactiveerd. Zou je het binnen enkele minuten weer willen proberen?
Als dat toch niet lukt?
Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Zet de ontvanger dan op CNN. Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken.
Heb je inmiddels beeld op alle zenders?
Ja fantastisch heel erg bedankt voor jullie hulp
Maar ik kijk net en NET 17,19,20,21 23,24 hebben we niet
Dan proberen we daar ook wat asn te doen:
Heb je inmiddels bovenstaande tip al uitgeprobeerd? Heb je nu weer beeld op alle zenders?
Ja gedaan maar hij slaat sommige netten over ik weet niet wat ik nog meer moet doen
Ik vermoed dat we nu toch wel eens naar jouw antenne moeten kijken.
Staat jouw antenne binnen of buiten?
Kun je mogelijk een antenne buiten plaatsen?
Wat voor type antenne heb je? Tegenwoordig heb je de Funke V5 antenne. Die werkt beter dan vorige types antennes. Kun je aangeven of je dit type hebt ?
Ik heb een binnen antenne en die geeft 100 % aan
Maar wat voor type antenne is het? Is het de antenne van de foto of is het een ander type antenne?
Kun je antenne zo mogelijk ook buiten plaatsen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.