Skip to main content

Sinds ik de nieuwe digitenne ontvanger heb werkt de antenne niet goed meer. 
hij is nogal oud. Is het mogelijk dat er een andere antenne in moet?

 

Hallo @Svandervlist ,

Wat gebruik jij momenteel voor type antenne? En staat jouw antenne binnen of buiten?

Op dit moment is de Funke V5 de antenne die KPN levert. Deze antenne werkt beter dan oudere types antennes.

Heb je trouwens al geprobeerd om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen? En daarna dan uitgebreid zenders zoeken. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


De antenne staat in het raamkozijn. Het type weet ik niet. En terug naar fabrieksinstellingen kan ik wel even proberen


Heb je deze antenne? 

 


Of deze?

 


Ik heb die laatste antenne. Heb de ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarna de zenders weer opgezocht. Maar helpt niet echt. 


Dan heb jij nog het oude blokje, de Funke V1. De foto daarboven is van de huidige antenne, de Funke V5. Deze antenne werkt veel beter. 

Ik verwacht dat een moderator jou gratis de nieuwe antenne gaat opsturen. De moderator komt hier vanzelf langs.


Hallo @Svandervlist, welkom! Een nieuwe antenne lijkt me het beste idee. Ik zie echter op het adres wat je in je profiel hebt gezet, geen diensten. Kan je eens kijken of Digitenne op een ander (oud?) adres staat? Daarnaast krijg je als het goed is, ook een factuur van Digitenne. Daar staat ook een klantnummer op.


Ik heb net mijn adres wijziging aan kpn doorgegeven. mijn klantnummer is ***

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel


Ik zie het inderdaad! Ik heb een nieuwe antenne voor je aangevraagd: die ontvang je binnen twee werkdagen per post. Laat je nog even weten of het opgelost is?


Bedankt. Ik heb vandaag de nieuwe antenne binnengekregen


En @Svandervlist ? , Merk je al verbetering in de ontvangst? 

 


Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik ga er voorzichtig vanuit dat het beter is, maar als dat niet zo is, laat het ook gerust weten.