Wat is er slecht aan Digitenne? Mogelijk kunnen we het verbeteren. De plek en richting van de antenne speelt een grote rol.
Verder zijn er natuurlijk (2 legale) opties via internet. NLziet en Canaldigitaal (app dus).
Zonder smart-tv wordt het lastig. Een smart-tv is echter niet zo gruwelijk duur meer. Er zijn al merken voor rond de € 150 - 200. En dan is het wel 32 inch. Let wel op Full HD en Google-TV of Android-TV voor het 'smart' gedeelte.
Je kunt het ook oplossen met een "streamingbox". Die zijn 100 - 140 euro. Wel nodig is HDMI.
Verder is er nog "KabelTV" van Ziggo.
Maar zullen we eerst eens kijken wat er met je Digitenne is? Mogelijk is de ontvanger ZXV7200 gewoon aan vervanging toe. Wat is het verschijnsel?
Wat is er slecht aan Digitenne? Mogelijk kunnen we het verbeteren. De plek en richting van de antenne speelt een grote rol.
Verder zijn er natuurlijk (2 legale) opties via internet. NLziet en Canaldigitaal (app dus).
Zonder smart-tv wordt het lastig. Een smart-tv is echter niet zo gruwelijk duur meer. Er zijn al merken voor rond de € 150 - 200. En dan is het wel 32 inch. Let wel op Full HD en Google-TV of Android-TV voor het 'smart' gedeelte.
Je kunt het ook oplossen met een "streamingbox". Die zijn 100 - 140 euro. Wel nodig is HDMI.
Verder is er nog "KabelTV" van Ziggo.
Maar zullen we eerst eens kijken wat er met je Digitenne is? Mogelijk is de ontvanger ZXV7200 gewoon aan vervanging toe. Wat is het verschijnsel?
De antenne staat nu buiten, binnen has ik helemaal geen ontvangst.
Nu is het vaak zo dat hij wel aan gaat, maar op een willekeurig moment geen ontvangst meer is. Soms gaat het een paar dagen goed.
Mogelijk is de antenne te oud en de kabel is te kort om hem hoog te hangen.
Dat is een prima antenne. Koop nog wel die kabel van tien meter lang. Dan heb je wat meer mogelijkheden voor het plaatsen van jouw antenne. De link staat in mijn eerdere reactie hierboven.
Dat is een prima antenne. Koop nog wel die kabel van tien meter lang. Dan heb je wat meer mogelijkheden voor het plaatsen van jouw antenne. De link staat in mijn eerdere reactie hierboven.
In Gelderland moet ik met de antenne toch ook nog wel 3 meter boven het maaiveld zitten op 27 km van de Arnhemse mast.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.