Skip to main content

Ik heb recent een Digitenne-ontvanger zxv7200 ontvangen voor gebruik van Digitenne in de caravan. Nu zie ik dat de ontvanger naast een coax ook een UTP/LAN aansluiting heeft gelijk de huidige Arris ontvanger op de TV in mijn werkkamer. Vraag: kan ik de huidige Arris-ontvanger voor de deze TV vervangen door de ZXV7200? (als dat zo is kan ik nl. die box retpourneren en buiten de vacanties om de ZXV7200 binnenshuis gebruiken, hetgeen €5/mnd abo-kosten bespaart. Hans van Duuren

Hallo hans,

Die LAN poort kan niet voor tv gebruikt worden

Wel kan je natuurlijk de antenne meenemen uit je vakantiewoning.Wel moet Je dan bereik hebben thuis. Hier kan je met de postcode check kijken of je bereik hebt.


Dank je Martijn; de LAN poort heeft dus niet dezelfde functie als de Arris-LAN-poort voor de thuis-TV? Welke functie heeft die LAN-poort op de ZXV7200 dan wel? Dank voor jouw hulp!

 


Hallo hans,De zxv zou misschien in een ander land andere software hebben en dat je er misschien YouTube of iets dergelijks mee kan kijken.Maar als je het zeker wilt weten zou je misschien ZTE moeten bellen maar ik ga er vanuit dat je niet Chinees spreek:sunglasses:

https://digitenne.kpn.com/bestellen/gegevens/ hier is de juiste postcode check.

Als je de antenne in je vakantiewoning aan de muur hebt hangen kan je natuurlijk een tweede antenne kopen/aanvragen


DAnk je MArtijn. Ik begrijp dan dat de LAN en USB (en opnameknoppen) er voor de sier op zitten en intern niet met chip of i.d. verbonden met een printplaat of i.d. Inderdaad is dan de antenne nodig en luidt de conclusie dat de ZXV7200 geen vervanger is voor een LAN-aangesloten Arris-ontvanger. Helder; einde bericht. Dank, Hans van Duuren


Graag gedaan!Of het echt voor de sier is weet ik niet,erg mooi is een usb aansluiting natuurlijk niet:slight_smile:.Markeer dit topic ook meteen als beantwoord.