Skip to main content
Is dit geen algemene klacht. Zit op de camping en heb dit probleem al geconstateerd bij 4 afstandsbediening. (Geleverd bij de nieuwe Digitenne ontvangers) waarvan 2 door mij zijn gehuurd. Batterijen maken geen goed contact met de afstandsbediening.



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ja @HenkMich ,



Dat is in ieder geval een duidelijk signaal dat die afstandsbedieningen niet van de allerbeste kwaliteit zijn.



Maar om jouw probleem op te lossen heb je waarschijnlijk minimal één nieuwe afstandsbediening nodig.



Een moderator wil je graag helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Let op : Het gaat nu alleen even om je eigen afstandsbediening. Voor problemen met apparatuur van de campingeigenaar, kan de campingeigenaar zelf contact opnemen met KPN.
Hoi @HenkMich. Wat vervelend dat de batterijen van de afstandsbediening geen goed contact maken. Er is helaas geen andere type afstandsbediening die ik toe kan sturen. Ik kan een nieuwe afstandsbediening toesturen zodra je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Forum profiel is ingevoerd. Wacht op uw antwoord. Wel wel het gaat om twee afstand bedieningen die niet goed werken. Ik heb immers twee ontvangers gehuurd. Bij beide moet ik steeds de batterijen opnieuw aandrukken.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @HenkMich. Ik heb zojuist twee nieuwe afstandsbedieningen toegestuurd. Laat je mij weten of deze afstandsbedieningen wel goed werken?
Zodra ik weer naar de camping ga laat ik het u weten.
@HenkMich Ben je inmiddels al op de camping geweest?
Nee nog niet dat kan nog enkele weken duren.
Heb je die ontvangers daar laten staan? Nee toch? Inbraak, diefstal en ...

Opdat het abonnement in de ontvanger actueel blijft moeten ze per 2 weken minimaal 1 uur onafgebroken aan staan.
Nee nog niet dat kan nog enkele weken duren.



@HenkMich



Dat kan je dit topic wel op beantwoord zetten. Mogelijk moet je je ontvanger over enkele weken opnieuw activeren. Dat kan door de ontvanger minimaal een uur aan te laten staan.

Reageer