Skip to main content
Het bereik van mijn oma haar afstandsbediening is maar 1 meter van KPN digitenne

Het betreft een rebox rbx2800 kastje.

Heb hem al een keer spanningsloos gemaakt en opnieuw opgestart,

Fabrieksinstellingen geprobeerd.

Nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan

Met een harmony afstandsbediening geprobeerd maar het blijft hetzelfde bereik van 1 meter



Nu weet ik niet waar het aan ligt, maar het werkt niet zoals het hoort.



Wat nu te doen?
Hoi Rebi,



Dat lijkt me niet normaal. Dat wordt een (gratis) nieuwe afstandsbediening of misschien (beter) wel een nieuwe ontvanger.



Een moderator wil jullie graag daarbij helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators.
Hallo @Rebl, welkom op het KPN forum. Dat is inderdaad niet gebruikelijk. Laat je je gegevens achter in je forumprofiel en geef hier een seintje. Dan kan ik een nieuwe voor je regelen :)


Hoi @Rebl, je hebt je forumprofiel nog niet aangevuld. Heb je mijn hulp nog nodig of heb je het al via onze klantenservice geregeld? Ik hoor het graag :)


Hoi Nadia,



Het word geregeld via de klantenservice heb ik begrepen.

Sorry voor de late reactie.
In ieder geval bedankt voor de bevestiging dat het niet is zoals het hoort want de familie geloofde me niet.
Super dat een collega van de klantenservice dit voor je heeft geregeld. Yes, bedankt voor de terugkoppeling @Rebl. Dan kan ik je topic sluiten 🙂

Reageer