Skip to main content
Beantwoord

Bij elk TV zender het seizoen en de aflevering in de beschrijving toevoegen

• 1 maart 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Ik gebruik digitenne nual een jaar en zeer tevreden!

ik maak gebruik van een alternatief tv ontvanger.

VU Zero 4K

wat ik nog steeds mis is bij elke tv zender in de beschrijving het seizoen en aflevering.

dit is bij Ziggo wél het geval.

ik weet niet of KPN dit nog kan toevoegen.

En soms dan is de beschrijving heel kort, of eindigt met  “….”

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi en welkom hier ​@Vdmeulenz! Dankjewel voor het doorgeven van het signaal. Ik kan me voorstellen dat je meer programma-informatie fijn zou vinden. 

Toch even een aanvulling en reactie op de al eerder geplaatste opmerking van Noordzee hierboven. We zijn namelijk aan het werk met onze programmagids en steeds bezig om deze te verbeteren. Ik kan niet beloven hoe snel het gaat, maar je kunt onze Product Updates in de gaten houden voor het laatste nieuws! Daarin plaatsen we al het laatste nieuws over verbeteringen en updates. En, pin me er niet op vast, maar ik verwacht dat Digitenne er dan ook in meegenomen gaat worden.

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36553 reacties
  • 2 maart 2025

Hallo ​@Vdmeulenz ,

Dat gaat bij de EPG van Digitenne niet gebeuren. Toevallig heeft KPN net sinds twee weken een nieuwe leverancier voor de EPG. Verder is de inhoud van de EPG ook afhankelijk van wat de zenders zelf aanleveren. 

Zelf kan ik ook via een VU+ naar Digitenne kijken. Maar de EPG is dan hetzelfde als ik rechtstreeks via mijn TV kijk. Dat maakt verder geen verschil.  

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi en welkom hier ​@Vdmeulenz! Dankjewel voor het doorgeven van het signaal. Ik kan me voorstellen dat je meer programma-informatie fijn zou vinden. 

Toch even een aanvulling en reactie op de al eerder geplaatste opmerking van Noordzee hierboven. We zijn namelijk aan het werk met onze programmagids en steeds bezig om deze te verbeteren. Ik kan niet beloven hoe snel het gaat, maar je kunt onze Product Updates in de gaten houden voor het laatste nieuws! Daarin plaatsen we al het laatste nieuws over verbeteringen en updates. En, pin me er niet op vast, maar ik verwacht dat Digitenne er dan ook in meegenomen gaat worden.

Reageer

*