Skip to main content

Hallo,ik heb een breuk in de kabel van DIGITENNE,want soms heb ik op bepaalde zenders geen beeld,maar als ik dan de kabel heen en weer doe komt het wel tevoorschijn,terwijl alle andere zenders het wel doen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@jjbleeker 

Gebruik jij een binnenantenne of een buitenantenne? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


@jjbleeker

Tijd voor een vervanging van de kabel ! 

Gebruik jij een binnenantenne of een buitenantenne? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Hi @jjbleeker, welkom op het Forum!

Mijn excuses voor de late reactie, jouw topic is er tussendoor geglipt. Ik ben heel benieuwd of ik nog kan helpen om jouw probleem op te lossen. Ervaar je nog steeds problemen met je beeld? En op welke manier heb je vastgesteld dat het om een breuk in de antenne kabel gaat?

In ieder geval, als je jouw Forum profiel even aanvult met de benodigde gegevens kan ik je hiermee verder helpen! Ik hoor graag van je!


Hi @jjbleeker, welkom op het Forum!

Mijn excuses voor de late reactie, jouw topic is er tussendoor geglipt. 

Nee hoor, ik had het prima in de gaten. 😜 Jij nu ook gelukkig.👍
 

Helaas heeft @jjbleeker nog niet gereageerd…..


@jjbleeker 

 

Tijd voor een vervanging van de kabel ! 

Gebruik jij een binnenantenne of een buitenantenne? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reageer