Skip to main content

Ik heb al een paar keer gevraagd om mijn buiten antenne te vervangen voor diggitenne

Krijg steeds antwoord dat deze Wordt opgestuurd maar nog steeds niks ontvangen ze vragen steeds om mijn adres terwijl KPN dit weet

Gr Norman pollemans

Hoi @Toosie68 . Misschien kan ik je daar bij helpen?

Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


Hoi @Toosie68 

In dit topic hebben we jou de laatste weken regelmatig gevraagd om jouw gegevens, want anders weten we niet waar we de antenne heen moeten sturen : 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/defecte-buitenantenne-voor-digitenne-494477

Maar we gaan het nu gewoon weer proberen : 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

(klik op de groene letters)

Dan kan er een nieuwe antenne worden opgestuurd. 


En toch dien je in contact met de klantenservice wel je adres te geven. Daarmee geef je namelijk toestemming dat ze in je gegevens mogen. En dat is weer nodig om daar “het vinkje” te zetten om de antenne en montageset te sturen.

Dus via tel. contact, de chat en het forum zal om je adres gevraagd te worden. Via hier (forum) is het voordeel dat je dat maar één keer hoeft te doen door je forumprofiel in te vullen. Handig toch? (niet vergeten onderaan het formulier de ingevulde gegevens op te slaan :wink: )


@Toosie68 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

(klik op de groene letters)

Dan kan er een nieuwe antenne worden opgestuurd. 

Zolang jij geen adres opgeeft, kan er ook geen antenne verstuurd worden. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het via andere weg hebt geregeld of voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog hulp willen, kun je dan de gevraagde informatie naar mij sturen?