Skip to main content

Hallo,

Ik heb vd week een originele buiten kabel gemonteerd voor mijn digitenne antenne en had sindsdien veel slecht en vastlopend beeld.

 

Vanavond had ik helemaal geen beeld meer.…

 

Vervolgens de dunne kabel weer geplaats maar ook nu geen blauw lampje op de antenne.

Mijn buurman had nog een antenne liggen en heb deze even geplaatst om te testen maar ook bij beide kabels geen blauw lampje.

Ook had hij nog een kabel liggen en hiermee heb ik wel weer beeld.

 

Mijn eigen antenne en nieuw uit de doos gehaalde buiten kabel zijn dus defect. 

Graag hoor ik hoe ik aan een nieuwe antenne en kabel kan komen. 

 

Grt Jeroen 

Hoi @JeroenLochem ,

Je kunt deze kabel zelf bestellen via de website:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?nextchapterfeed
 

Dan krijg je er meteen een beugel bij. Een andere optie is om bij een speciaalzaak een kabel te kopen, maar dan moet je er meestal zelf nog de pluggen op zetten. 


Uit deze set komt de kabel die ik gemonteerd heb maar na montage van deze kabel werdt het signaal slechter en nu werkt mijn antenne niet meer, ook niet na het terug plaatsen van de oude kabel.

Ik neem aan dat er ook nog iets van garantie op de kabel zit en de antenne......


Daar ga ik niet over. Dan zul je moeten wachten op een moderator. Dit wachten kan enige dagen duren vanwege de drukte. 


Beste @JeroenLochem, begrijp ik nu goed dat zowel jouw kabel als ook de antenne defect is? Deze deed het ook niet meer met de kabel van de buurman? Je bent daar nu wel mee geholpen of heb je ook een nieuwe kabel nodig?


Hallo @Marcia_

Ik heb de kabel getest met de antenne van de buurman en deze werkt niet meer.

Vervolgens van de buurman ook een kabel geleend om mijn antenne te testen maar het blauwe lampje gaat niet meer branden.

Ook had hij nog een antenne te leen en deze geplaatst en nu werkt alles wel weer.

Het lijkt mij dus dat en de antenne en de dikke buiten kabel defect zijn.

Grt Jeroen 


Ik bestel beide nieuw voor je. Binnen twee werkdagen heb je het in huis!


Dank je 👍🏻

Snelle service...


Yes, geen probleem!